حفظ اشتغال ۱۲ هزار نیروی انسانی توسط کروز قابل تقدیر است


کد خبر : ۳۳۲ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۴-۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت بهمن موتور و کروز دو مجموعه تولیدی در صنعت خودرو که از دیر باز در این صنعت به فعالیت می پردازند از این توان و ظرفیت برخوردارند که با به کارگیری از ۴ هزار نیروی انسانی در مجموعه بهمن و شرکت کروز نیز به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات خودرو کشور که در بخش خصوصی فعالیت می کند با حفظ اشتغال ۱۲ هزار نیرو انسانی در مجموعه خود سهم به سزایی از تولید در این صنعت را در موقعیتهای مختلف به خود اختصاص داده اند.

گفتنی است گروه بهمن از سال ۱۳۹۵ با رویکردی جدید و ماموریتی متفاوت از گذشته ، به بخش خصوصی واگذار گردید و توانست ماموریت اصلی خود را ، که پوشش نیازهای بازار حمل و نقل با رویکرد تولید وسائل نقلیه از دوچرخ تا ۱۸ چرخ  است در صنعت خودرو به ویژه در بخش خودروهای کار و تجاری ایفا نماید.

محمد مسیح حبیبی معاون امور صنایع استان تهران در بازدید از شرکت های بهمن موتور و کروز ضمن تقدیر از فعالیت این مجموعه ها در شرایط فعلی اقتصادی تلاش شرکت ها را دلسوزانه دانست و گفت: در شرایط کنونی واحدهای صنعتی از توان بالایی برخوردارند که تا حالا توانسته اند چرخ تولید صنعت خود را بگردانند. به طوری که در این شرایط گروه بهمن با وجود این که یک واحد تولیدی خصوصی به شمار می آید توانسته شرایط اشتغال  ۴۰۰۰ نیروی انسانی در موقعیت فعلی را حفظ کند.

وی همچنین در ادامه صحبتهای خود واحد های تولیدی را به مثابه جبهه و سنگری توصیف کرد که باید از سوی دولت مورد حمایت قرار گیرد.

حبیبی همچنین افزود: فعالیت دو مجموعه تولیدی کروز و بهمن بسیار جای تقدیر دارد که توانسته اند در شرایط فعلی اقتصادی کشور، به حفظ اشتغال بپردازند پس ضروری است که دولت از این مجموعه حمایت کند چرا که در حال حاضر در موقعیت جنگ اقتصادی بسر می بریم از این رو سربازان جبهه تولید باید مورد حمایت قرار گیرند تا سنگر توسعه را حفظ کنند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه از شرایط تحریم ها عبور خواهیم کرد بیان کرد:  جا دارد بگوییم شرکتهایی که در شرایط تحریم به بخش صنعت کمک کردند در آینده رو سفید خواهند بود و از نتیجه حمایتهای خود بهره خواهند برد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی