فراخوان بزرگترین قطعه ساز کشور از نخبگان برای همکاری در نهضت داخلی سازی


کد خبر : ۵۳۴ | تاریخ انتشار : ۱۵-۰۵-۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت کروز در فراخوان عمومی از تمام کسانی که در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرو، طرح، پیشنهاد و یا نمونه ساخته شده ای دارند دعوت به همکاری کرد.

در راستای نهضت داخلی سازی شرکت کروز، بزرگترین قطعه ساز کشور که هم اکنون بیش از بیست درصد از قطعات خودروهای داخلی را در پیشرفته ترین خطوط تولیدی کشور تولید می کند طی فراخوانی از تمام کسانی که در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرو تجربیات یا علاقه مندی دارند دعوت به همکاری نموده است تا از طریق پست الکترونیک pr@crouse.ir نسبت به ارسال مشخصات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.
گفتنی است شرکت کروز از صفر تا صد قطعات الکترونیکی خودروهای داخلی و پیشرفته را طراحی می کند و هم اکنون با همکاری اساتید سه دانشگاه شریف، تهران و امیرکبیر فعالیت های تحقیقاتی خود را انجام می دهد و مرکز تحقیقات و طراحی این شرکت بر اساس استاندارد های شرکتی های بین المللی همانند کنتیننتال و بوش ایجاد شده و تحت مشاوره این شرکت ها بوده است.
طراحی ارتباطی شبکه داخلی خودرو و تمام نودهای داخل شبکه ، طراحی سیستم ضد سرقت که لازمه آن سیتم های امنیتی پیشرفته و مطابق استانداردهای خاص می باشد و دارای کدگذاری بین المللی است و همچنین سیستم کنترل بدنه از جمله فعالیت های شرکت کروز در زمینه طراحی و تولید به شمار می آید.

از دیگر فعالیت های مرکز طراحی و توسعه شرکت کروز می توان به طراحی و ساخت سیستم کلاستر خودروهای داخلی و توان تولید به منظور کاربرد در خودروهای روز دنیا اشاره کرد.
هم اکنون در مرکز تحقیقات طراحی قطعات الکترونیک کروز ۱۲۰ نفر نیروی فعال و ۳۰ نفر دانشجوی نخبه در مقاطع دکتری و فوق لیسانس در رشته برق، برق الکترونیک، برق کنترل، برق مخابرات و مکانیک فعالیت می کنند.
جالب است بدانید طراحی ایربگ سپرهای جدید خودروها، تریم و داشبورد، آینه های برقی، کوئل و همچنین طراحی و ساخت چراغهای ال ای دی دار مجهز به سیستم دی لایت از فعالیت های شرکت کروز است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی