عنوان تعاونی برتر برای سومین بار به “چکاد” رسید


کد خبر : ۶۰۴ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۶-۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

گروه صنعتی چکاد برای سومین بار در چند سال گذشته، به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدات صنعتی، در چهاردهمین جشنواره ملی تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان، عنوان تعاونی برتر استان را از آن خود کرد. پیش از این در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶ نیز این شرکت به عنوان تعاونی برتر این استان از سوی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لوح و نشان تعاونی برتر استان را دریافت کرده بود.

علی یکه‌فلاح، رئیس هیأت مدیره گروه چکاد، در این جشنواره ضمن تشکر از تمامی تعاونی‌های صنعتی و تولیدی، حضور صمیمانه آنان در عرصه تولید و صنعت را نشانه‌ای روشن از موفقیت حرکت‌های گروهی در تمام عرصه‌ها دانست.

یکه فلاح با برشمردن برخی قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های صادرشده در سال‌های اخیر از سوی دولت و نهادهای قانون‌گذار افزود: آنچه ما صنعتگران از دولت انتظار داریم، عمل واقعی به سیاست‌هایی است که تا به امروز، هم خوب نوشته شده‌اند و هم خوب در مورد آنها صحبت کرده‌اند اما اعتقاد دارم این اظهارات باید جنبه عینی به خود گرفته و دولتمردان، همان‌گونه که مطرح کرده‌اند، به طور جدی برای رفع مشکلات صنعتگران اقدامات عاجل و عملی به انجام برسانند.

گفتنی است در این مراسم، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان، رئیس اتاق تعاون زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولین کشوری و لشگری استان حضور داشتند و در جریان آن، از تعاونی‌‌های برتر استان تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی