نخستین دستور امیدبخش مقیمی برای قطعه سازان


کد خبر : ۶۲۲ | تاریخ انتشار : ۱۳-۰۶-۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نامه ای به مدیرعامل ساپکو دستور داد تا کلیه پرداخت ها به تامین کنندگان قطعات این گروه با راه اندازی سیستم محاسبه دقیق طلب و بدهی بر اساس شاخص های مالی و عملکردی سازندگان نظام مند، شفاف و متمرکز شود.

 

به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی در این نامه پنج بندی همچنین دستور داده تا مدل جامع ارتباط با تامین کنندگان توسعه و پیاده سازی گردد.
همچنین در بند دیگری از این نامه توسعه خودکفایی و تعمیق ساخت داخل مواد، قطعات و مجموعه های تولیدی در زنجیره تامین مورد تاکید قرار گرفته است.
تدوین دستور العمل شاخص های تعیین MRP قطعات سازندگان و ایجاد کمیته راهبردی تعیین قیمت قطعات جاری و جدید دو بند دیگر این نامه است که مقیمی پس از نشست مشترک با تامین کنندگان گروه صنعتی ایران خودرو دستور طرح ریزی و اقدام آن را به مدیرعامل ساپکو صادر کرده است.
مقیمی در این نامه بر لزوم استفاده حداکثری از نظرات، تجربیات و همکاری انجمن های قطعه سازان در تدوین مکانیزم های یاد شده تاکید کرده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی