پیگیری مستمر مشکلات اعضا انجمن قطعه سازان همگن خودرویی استان تهران تا حصول نتیجه


کد خبر : ۷۳۷ | تاریخ انتشار : ۱۳-۱۰-۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

آقای مهندس جباری در انتهای این نشست با اعلام شماره تماس خود به انجمن و گفت و گو مستقیم با آقای مهندس عباسی یکی از اعضا عضو انجمن از شرکت تولیدی لاستیک تهران دستورات لازم برای برطرف شدن مشکل این واحد تولیدی را ابلاغ نمود

خبرقطعه – بر اساس برنامه ی مستمر انجمن قطعه سازان همگن خودرویی استان تهران با مسئولین اجرایی ادارات استان تهران و در جلسه بیست و سوم با حضور آقای مهندس جباری رئیس بازرسی اداره کار استان تهران و همه ی اعضا هیئت مدیره،به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات واحدهای تولید عضو در انجمن تهران پرداخته شد که در این جلسه آقایان مهندس جلالی ، نصیری و صبوری به نمایندگی از قطعه سازان مشکلات را بیان نمودند و راه کارهای مناسبی برای پیگیری مشکلات اتخاد شد

در این جلسه آقای مهندس جلالی نایب رئیس انجمن با برشمردن مشکلات ناشی از حوادث کار که  با وجود اجرایی شدن کارهای ایمنی در کارخانه و عدم رعایت این نکات  توسط کارگر رخ میدهد گفت : برخی از حوادث که در حین انجام کار رخ نمی دهد و در مواقع استراحت کارگران است یکی از مشکلات مطرح شده از سوی کارفرمایان می باشد که با شکایت کارگر همراه میشود و بازرسان این اداره با حضور در واحدهای تولیدی بدون توجه به موارد ایمنی رعایت شده و تنها به دلیل مسائل احساسی تا سی درصد واحد تولیدی را مقصر کرده و در شعب رسیدگی به شکایت فرصت کافی برای دفاع و بیان مسئله داده نمی شود .

در ادامه آقای مهندس نصیری به شکایت کارگران از کارفرمایان در دوره آزمایشی کار اشاره نموده که با وجود قرارداد دوره آزمایشی توسط کارفرمایان این اداره به این نوع قرار دادها ترتیب اثر نداده و درگیری های   زمان بر را برای کارفرماین ایجاد میکند که متاسفانه برخی افراد با سواستفاده از این روش خسارتی را به واحدهای تولیدی وارد میکنند

در این جلسه که با حضور آقای مهندس عباسی یکی از اعضا عضو انجمن همراه بود در خصوص سخت و زیان بار بودن برخی از مشاغل در واحدهای تولیدی بحث و تبادل نظر شد که مهندس صبوری عضو هیئت مدیره انجمن در این خصوص اظهار داشتند که : با توجه به ورود دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک و ایمن لفظ سخت و زیان بار بودن شغل معنای ندارد و اپراتور این نوع دستگاه ها معمولا نظارت بر روند تولید قطعه توسط دستگاه را دارند و خود اپراتور و کارگر بصورت مستقیم با دستگاه و کار با آن درگیر نمیشود

در ادامه ی این نشست صمیمی و تخصصی آقای مهندس جباری با تشکر از انجمن و ایجاد پل های  ارتباطی توسط انجمن با ادارات اجرایی و خصوصا اداره کار استان تهران ابراز داشتند : خطای انسانی و عدم توجه به توضیحات کارفرما و نگارش صحیح حوادث رخ داده توسط بازرسین بصورت محدود وجود دارد و ما منکر این سری اتفاقات نیستیم که در حوزه بازرسی اداره کار سعی کرده ایم با برگزاری کارگاه های آموزشی برای بازرسین و آشنایی آنها با قوانین و شرایط جدید کار این دست مشکلات را به حداقل برسانیم تا کمکی باشیم برای تحقق اهداف مطرح شده در مسئله رونق تولید و شکوفایی صنعت

 

جباری رئیس اداره بازرسی اداره کار استان تهران با اهداف ارتباط بیشتر اعضا انجمن و طرح مشکلات گفت : بنده می توانم بصورت مستمر برای برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی جلساتی را با انجمن داشته باشم و اعضا عضو انجمن با مطرح نمودن مشکلات به روابط عمومی انجمن و انعکاس این مشکلات بصورت شبانه روزی به این اداره تا برطرف شدن کامل مشکل مدنظر تمام تلاش خود را انجام دهم

 

آقای مهندس جباری در انتهای این نشست با اعلام شماره تماس خود به انجمن و گفت و گو مستقیم با آقای مهندس عباسی یکی از اعضا عضو انجمن از شرکت تولیدی لاستیک تهران دستورات لازم برای برطرف شدن مشکل این واحد تولیدی را ابلاغ نمود

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی