پروانه تاسیس اولین انجمن قطعه سازان همگن خودروی استان تهران صادر شد


کد خبر : ۷۷۷ | تاریخ انتشار : ۰۷-۱۲-۱۳۹۸ - ۹:۰۷ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

انجمن تخصصی صنایع همکن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی استان تهران در حال حاضر با ۱۱ عضو هیئت مدیره و بیش از دویست عضو واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج-بلوار ایران خودرو-خیابان زامیاد-خیابان گلها -پلاک بیست می باشد که واحدهای اداری آن آماده ارائه خدمات به قطعه سازان محترم خودروی استان تهران می باشد.

خبرقطعه – انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران که فعالیت خود را با حضور بیش از دویست قطعه ساز خودرویی استان تهران آغاز نموده است توانست همزمان با هفته ی مهندس پروانه ی تاسیس خود را از سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تهران دریافت کند که در متن این پروانه تاسیس آمده است :

“به موجب این پروانه اجازه داده میشود به استناد مصوبه شماره ۱/۱۲/۱۶۶۸۰ به تاریخ ۱۳۷۷/۱۰/۱۲ شورای عالی اداری کشور و آیین نامه اجرایی شماره ۱۷۰۹۲/۲۰۱۵/۱۵۴۷ به تاریخ ۱۳۷۸/۴/۹ کمیسیون امور زیربنایی و صنعت و محیط زیست دفتر هیئت دولت و تایید کمیسیون اصلی تشکل های تخصصی صنعتی و معدنی وزارت صنعت،معدن و تجارت انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو تهران در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه انجمن مذکور تاسیس و ثبت رسمی گردد”

انجمن تخصصی صنایع همکن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی استان تهران در حال حاضر با ۱۱ عضو هیئت مدیره و بیش از دویست عضو واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج-بلوار ایران خودرو-خیابان زامیاد-خیابان گلها -پلاک بیست می باشد که واحدهای اداری آن آماده ارائه خدمات به قطعه سازان محترم خودروی استان تهران می باشد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی