اجباری شدن خدمات پس از فروش برای صنعت خودرو


کد خبر : ۱۱۹۷ | تاریخ انتشار : ۱۷-۰۳-۱۴۰۱ - ۹:۰۴ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خدمات پس از فروش برای اولین بار در تاریخ صنعت خودرو اجباری شده است.

به گزارش پایگاه خبری خبرقطعه، رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خدمات پس از فروش برای اولین بار در تاریخ صنعت خودرو اجباری شده است.

مهدی اسلام‌پناه می‌گوید: پروانه‌های بهره برداری از یک و دو ساله به یک و سه ماهه تغییر ماهیت داد.

استاندارد‌هایی که تعلیق شده بود رفع تعلیق شد. دستورالعمل‌ها و رویه‌ها بازنگری شد. اتفاقاتی افتاده، اما تا رسیدن به مرحله مطلوب و ادا کردن حق مردم فاصله زیادی داریم.

به گفته او، متاسفانه رسانه‌های معاند از بیان متفاوت بین ما از دفاع از مردم سوء استفاده می‌کنند. ما متولی کیفیت و مدعی‌العموم این موضوع هستیم و امیدواریم رضایت مردم را رقم بزنیم.

چند بار اعلام کردم که کاسه صبر مردم نسبت به این حوزه لبریز شده است. کار‌های زیادی انجام شده که از جمله آن‌ها تغییر زمان بهره برداری است.

۱۰ اردیبهشت امسال سردار کمال هادیانفر در واکنش به انتقاد مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد که گفته بود: «ژنرال‌های سلبریتی اخیرا در برخی فضا‌ها ورود می‌کنند» تاکید کرد من ژنرال سلبریتی نیستم و برای رئیس سازمان استاندارد متاسفم که از چنین عناوینی استفاده می‌کند.

ما هر ساعت ۲ کشته داریم و از این موضوع نمی‌گذریم. تصادف امر اجتناب ناپذیری است، اما اینکه کسی داخل ماشین آتش بگیرد و از آهن پاره نتواند خارج شود به هیچ چیزی به غیر از غیراستاندارد بودن خودرو‌ها ربط ندارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی