افزایش قیمت مواد پلیمری شرکت ها را از گردونه رقابت حذف می کند


کد خبر : ۱۳۴۰ | تاریخ انتشار : ۰۵-۰۴-۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

به گفته مدیرعامل شرکت کیمیاموتور پایدار با درنظر گرفتن افزایش قیمت مواد پلیمری وشرکت هایی که برای تولید به این مواد نیاز دارند احتمال خداحافظی این شرکت ها با عرصه فعالیت وجود دارد.

محمد چیمه راد مدیرعامل شرکت کیمیاموتور پایدار در گفت و گو با پایگاه خبری خبر قطعه ضمن اشاره به اینکه هنوز هزینه های مربوط به گمرگ اعلام نشده است  (در زمان انجام این گفت وگو) گفت: تمامی پیمانکاران افزایش قیمتی بین ۴۲ تا ۴۷ درصد را به ما اعلام کرده اند.

به گفته او این شرکت برای ۴۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و باتوجه به برنامه کنونی خودروسازان فعلا با سیرنزولی تولید مواجه است.

بنابر اظهارات او با درنظر گرفتن افزایش قیمت مواد پلیمری وشرکت هایی که برای تولید به این مواد نیاز دارند احتمال خداحافظی این شرکت ها با عرصه فعالیت وجود دارد.

از دیدگاه اون وضعیت کنونی مطابق میل دلالان پیش می رود در حالی که تولیدکنندگان علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با شرایط سخت متحمل ضرر هم شده اند.

چیمه راد ازعدم بازگشت پول حاصل از سرمایه در گردش انتقاد کرد و گفت ما در تامین قطعات با مشکل مواجه هستیم.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی