شاهکار BMW معرفی شد


کد خبر : ۱۳۶۲ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۴-۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

ب ام و ام۳ تورینگ مدل ۲۰۲۳ برابر با ۱۸۶۵ کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با سدام ام۳ مجهز به سامانه تمام چرخ محرک ۸۵ کیلوگرم سنگین تر است.ر

به گزارش خبرقطعه، ب ام و به تازگی از محصول جدید خود یعنی ام۳ تورینگ رونمایی کرده که به اعتقاد کارشناسان ترکیب جالبی از آب درآمده است. ب ام و ام۳ تورینگ مدل ۲۰۲۳ برابر با ۱۸۶۵ کیلوگرم  وزن دارد که در مقایسه با سدام ام۳ مجهز به سامانه تمام چرخ محرک ۸۵ کیلوگرم سنگین تر است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، دماغه جدید باواریایی ها اینجا حضور دارد که شامل جلوپنجره دوقلوی بزرگ، سپر اسپرت، چراغ های جدید و درپوش موتور بسیار زیبایی است که با برجستگی های خود در نهایت هارمونی به جلوپنجره رسیده است تا ظاهری تهاجمی و کاملا اسپرت را ایجاد کند.

رینگ های جلو ۱۹ اینچی و عقب ۲۰ اینچی هستند. کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز نیز از میان رینگ های اختصاصی ب ام و دلبری های خاص خود را دارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، دماغه جدید باواریایی ها اینجا حضور دارد که شامل جلوپنجره دوقلوی بزرگ، سپر اسپرت، چراغ های جدید و درپوش موتور بسیار زیبایی است که با برجستگی های خود در نهایت هارمونی به جلوپنجره رسیده است تا ظاهری تهاجمی و کاملا اسپرت را ایجاد کند.

رینگ های جلو ۱۹ اینچی و عقب ۲۰ اینچی هستند. کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز نیز از میان رینگ های اختصاصی ب ام و دلبری های خاص خود را دارد.

در قسمت عقب خودرو نیز از دیفیوزر کامل با خروجی ۴ تایی استفاده شده تا یقین داشته باشیم که با یک اسپرت آتشین سر و کار داریم که اتفاقا ویژگی های یک خودروی خانوادگی را نیز با توجه به کلاس اتاق، همراه خود دارد.

اما داخل کابین کاملا در سطح یک خودرو اسپرت طراحی شده که اولین نشانه را باید در صندلی های فوق حرفه ای آن با قابی از فیبرکربن مشاهده کرد. جزئیات کرومی و کربنی در نهایت زیبایی در بخش های مختلف کنار هم قرار گرفته اند. فناورانه ها نیز شامل نمایشگر یکپارچه ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر و ۱۴.۹ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی می شود که داخل یک قاب قرار گرفته اند.

در بخش پیشرانه از تپنده ۳ لیتری ۶ سیلندر توربوشارژ با ۵۰۳ اسب بخار خروجی استفاده شده است. سامانه تمام چرخ محرک اختصاصی اکس درایو ب ام و در وضعیت فعال قرار دارد. در بخش جعبه دنده نیز نمونه ۸ سرعته ام استپ ترونیک قرار گرفته که عملکرد فوق العاده ای را در هماهنگی با سایر بخش های پیشرانه به نمایش می گذارد.

با این آپشن، ب ام و طی ۳.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت محاسبه شده نیز برابر با ۲۸۰ کیلومتر برساعت است.

بی ام و4

بی ام و5

بی ام و6

بی ام و 7

بی ام و 8

بی ام و 9

بی ام و 10

بی ام و 11

13

14

1517

منبع: عصر ایران

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی