فروش خودرو بدون قرعه کشی


کد خبر : ۱۵۰۶ | تاریخ انتشار : ۰۹-۰۵-۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

سایپا طرح فروش فوق‌العاده خودروهای کوییک معمولی و کوییک آر را بدون قرعه‌کشی از امروز آغاز می‌کند.

به گزارش خبرقطعه، شرایط فروش فوق‌العاده خودروهای کوییک و کوییک R بدون انجام فرآیند قرعه‌کشی تا زمان تکمیل ظرفیت طبق روال قبل است. بر این اساس، محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است). حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و آنها ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد. متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نباید ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز داشته باشد. همچنین امکان ثبت‌نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) میسر نیست. در این طرح فروش که از ساعت ۱۱ امروز آغاز می‌شود، کوئیک با گیربکس معمولی با قیمت ۱۶۸میلیون و ۷۴هزار تومان و کوئیک آر با گیربکس معمولی با قیمت ۱۷۸میلیون و ‌۲۰هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روز فروخته می‌شوند.

 

منبع: سایپانیوز

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی