آغاز همکاری پارس خودرو وزامیاد برای تولید قطعات پرسی


کد خبر : ۱۷۲۴ | تاریخ انتشار : ۲۳-۰۶-۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

طی مراسمی با حضور مدیران دو شرکت پارس خودرو و زامیاد همکاری در پروژه ساخت قطعات پرسی خودروها، در سالن پرس شرکت پارس خودرو آغاز شد

به گزارش خبرقطعه، شرکت پارس خودرو ، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد دو شرکت برگزار شد مهندس ترابی مدیرعامل پارس خودرو ضمن تشکر و قدردانی از همکارانی که در این پروژه فعال بودند گفت: تعریف چنین پروژه هایی برای مدیریت هزینه و استفاده از پتانسیل های موجود در جهت منافع سهام داران است.

 

 

وی اضافه کرد : در آینده نیز پروژه هایی چون سهند و p90 به تکمیل خط تولید این سالن می انجامد و استفاده از تمام ظرفیت های این سالن که از بی نظیرترین سالن های پرس موجود در کشور است را تحقق می بخشد.

مدیر عامل پارس خودرو به بدعهدی شرکت های خارجی اشاره کرد و گفت: صنعت خودروسازی کشور که امید و اتکاء خود را بر توانایی های داخلی گذاشته است و این سالن پرس، نقطه شروعی خواهد بود برای ارائه محصولات با کیفیت و رسیدن به اهدافی که توسط سیاستگذاران کشور پایه ریزی شده است.

ترابی، سالن پرس را زیربنای هر زنجیره تولید خودروسازی دانست و گفت: گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد از تمام ظرفیت های موجود در شرکت های گروه استفاده کند و توسعه و راه اندازی کامل سالن پرس پارس خودرو نیز بر همین اساس مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم رسالت پارس خودرو را در صنعت خودروسازی کشور به نحو احسن انجام دهیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی