اگر راه چاره ای بود از حوزه تولید خارج می شدیم


کد خبر : ۲۲۲۸ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۲-۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

بنابراظهارات مدیرعامل شرکت ایفاافزون با قیمت های کنونی امکان ادامه حیات وجود ندارد. زیرا قیمت برخی از مواد اولیه به شدت گران شده ودر هنگام خرید به صورت نقدی و به قیمت روز محاسبه می شود.

ابوالقاسم حبیبی مدیرعامل شرکت ایفا افزون دررابطه با روند پرداخت مطالبات این شرکت در گفت وگو با خبرقطعه می گوید: سازه گستر سایپا معرفی نامه ای به بانک ارائه کرد اما به دلیل مشکلاتی که خود شرکت داشت به سال جدید موکول شد.

به گفته او مبالغ دریافتی ایفا افزون تقریبا به صورت هفتگی انجام می شود. گرچه شرکت سازه گستر و ساپکو هردو از کمبود نقدینگی گلایه دارند و هم اکنون هیچ گونه مبلغی از شرکت ساپکو پرداخت نمی شود.

او در ادامه از بلاتکلیف ماندن تعدیل های سال ۱۴۰۱ مربوط به شرکت سازه گستر صحبت کرد و گفت: شرکت ساپکو با قیمتی که خود در نظر داشت الحاقیه های مربوط به ۹ ماهه نخست ۱۴۰۱ را انجام داد.

بنابراظهارات ابوالقاسم حبیبی با قیمت های کنونی امکان ادامه حیات وجود ندارد. زیرا قیمت برخی از مواد اولیه به شدت گران شده  به قیمت روز محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت ایفاافزون با گلایه از شرایط موجود اعلام کرد: اگر راه چاره ای بود به طور کلی از حوزه تولید خارج می شدیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی