سومین محموله صاداراتی استارت و دینام ایرانی شرکت ایسکرا در راه روسیه


کد خبر : ۸۱۷ | تاریخ انتشار : ۲۲-۰۶-۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

چنانچه صنعت قطعه سازی در کشور متناسب با تکنولوژی های روز دنیا ارتقاء یابد، قطعا منجر به تولید باکیفیت قطعات خودرو و در نهایت خودروی با کیفیت داخلی خواهد شد که با نگاه به آینده و توجه ی ویژه به مباحث مهندسی قطعات و توسعه ی آن می توانیم حتی به صادر کننده این قطعات تبدیل شویم

خبر قطعه – چنانچه صنعت قطعه سازی در کشور متناسب با تکنولوژی های روز دنیا ارتقاء یابد، قطعا منجر به تولید باکیفیت قطعات خودرو و در نهایت خودروی با کیفیت داخلی خواهد شد که با نگاه به آینده و توجه ی ویژه به مباحث مهندسی قطعات و توسعه ی آن می توانیم حتی به صادر کننده این قطعات تبدیل شویم؛یکی از شرکت های موفق قطعه سازی در ایران که با اتکا به توان تخصصی جوانان ایرانی موفق به صادرات قطعات خودرو شده است شرکت ایسکرااتوالکتریک ایران می باشد که توانسته است تا کنون سه محموله ی بزرگ انواع قطعات استارت و دینام به کشور روسیه صادر نماید.

مهندس جلالی مدیرعامل شرکت ایسکرااتوالکتریک ایران گفت : در سومین مرحله از صادرات به کشور روسیه  در شش ماه اول سال ۱۳۹۹ توانسته ایم بیش از ۱۸۰۰۰ هزار از انواع قطعات استارت و دینام که تماما به دست توانای جوانان ایرانی داخلی سازی شده است؛صادر نمایم.این در حالیست که نسبت به محموله ی دوم که در زمستان ۱۳۹۸ به این کشور صادر  نموده ایم بیش از ۲.۵ برابر افزایش داشته ایم که مطمئنا با تسهیل در قوانین حاکم بر فضای کسب و کار و حمایت های بیشتر دولت می توانیم این صادارت را نه تنها افزایش دهیم ؛بلکه با سایر کشورهای همسایه نیز وارد مذاکره شویم.

مهندس جلالی در پایان خاطر نشان کرد : صنعت قطعه سازی ایران در حال حاضر یکی از صنایع پر توان و پیشرو می باشد که نیازمند اصلاح قوانین حمایتی و همچنین حمایت های حاکمیتی  می باشد که بتواند همه ی توانی های خود را به اثبات برساند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی