کیان آژیر سازه: برنامه سال جاری تنوع بخشیدن به سبد محصولات است


کد خبر : ۹۷۲ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۸-۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

سروش جعفری مدیرعامل کیان آژیر سازه گفت: برنامه شرکت در سال جاری تنوع بخشیدن به سبد محصولات است.  

جعفری مدیرعامل شرکت کیان آژیر سازه در توضیح تولیدات و خدمات مجموعه شرکت گفت: تولیدات شرکت قطعات فلزی پرسی و رنگ آمیزی قطعات است و در سال‌های اخیر نیز موفق به اضافه نمودن به سبد محصولات خود شده ایم که برخی غیر از قطعات خودرو است و برنامه شرکت در سال جاری تنوع بخشیدن به سبد محصولات است.

جعفری در مورد مشکلات و چالش های شرکت در سالهای سخت گذشته گفت: افزایش نرخ مواد اولیه و طولانی شدن مدت زمان تسویه به صورت یکجانبه از طرف یکی از مشتریان از جمله مشکلات شرکت در سال های گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت کیان آژیر سازه همچنین به چالش های دیگر شرکت از جمله خاموشی های پی در پی بدون اعلام قبلی و با سرعت طولانی پرداخت.

جعفری در مورد نوع همکاری شرکت کیان آژیر سازه با شرکت های بزرگ قطعه سازی گفت: صنایع تولیدی کروز و صنایع سندن ایرانیان، در ارتباط با شرکت اولی مشکلی نداریم و در ارتباط با شرکت سندن طولانی شدن زمان تسویه از ۹۰ روز به ۱۳۵ روز است.

مدیرعامل شرکت کیان آژیر سازه در مورد نقش شرکت در ایجاد اشتغال در حوزه بازار کار گفت: در حال حاضر نزدیک به ۲۴ نفر در این شرکت مشغول به کار می‌باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی