پیام سید حسین بحرینیان عضو انجمن سراسری تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور در خصوص اتهامات و شایعاتی به یکی از تولیدکننده گان قطعه در استان تهران


کد خبر : ۱۸۷ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۳-۱۳۹۸ - ۰:۰۰ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

سید حسین بحرینیان عضو انجمن سراسری تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور در خصوص اتهامات و شایعاتی به یکی از تولیدکننده گان قطعه در استان تهران در خصوص شفاف سازی این تخریب های بی پایه طی پیامی به پایگاه خبری قطعه خبر نوشت:

خبر قطعه – در روزهای که کشور درگیر مشکلات اقتصادی است و تحریم های یک جانیه آمریکا مشکلاتی را برای تولید داخل و در ادامه ی آن چرخه ی اقتصادی کشور به وجود آورده است برخی از رسانه های زرد و بی هویت در راستای اهداف دشمن و با هدف هم صدایی با رسانه های معاند دست به انتشار اخباری کذب و بی اساس در فضای مجازی می پردازند و این در حالی است که عقبه ی این رسانه ها متعلق به افرادی سودجو می باشد که جز ار بین بردن اموال بیت المال و تاراج آن از طریق روابط پشت پرده و کثیف کاری ندارند و جایی که تولید کننده ی با همه ی مشکلات و از طریق روابط سالم اقتصادی چرخه ی تولید کار و کارگری را حفظ میکند برای سیاه نمایی و عقده گشایی های خود دست به تخریب انها می پردازند

سید حسین بحرینیان عضو انجمن سراسری تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور در خصوص اتهامات و شایعاتی به یکی از تولیدکننده گان قطعه در استان تهران؛ در خصوص شفاف سازی این تخریب های بی پایه طی پیامی نوشت:

متن پیام سید حسین بحرینیان عضو هیئت مدیره – انجمن صنفی تولیدکنندگان قطعات خودرو

“درود بر همه همکاران.
هر از چندگاهی گروه‌های بزرگ به دلیل رقابت سنتی دیرینه اقدام به رواج دادن پیامها و اطلاعاتی می‌کنند که خودش جای تحلیل بسیار دارد.
عبارات استفاده شده در متن فوق مشخصا هدفدار و به جهت گم نمودن اذهان فعالان این صنعت به طور خاص و مردم عزیز به صورت عام هست.
اولا هیچ یک از قطعات در هیچ یک از خودروسازها انحصاری نیست.
همواره حداقل دو الی سه سورس برای تامین وجود دارد، منجمله قطعات دارای تکنولوژی بالا مانند ایربگ و ای بی اس.
دوما، لیست کسری خودروهای کف خودروسازی بسیار مضحک و خنده‌دار است. که اگر این قطعات تامین شوند شاید نیمی از خودروها تجاری شوند؛ مانند موتور فن، موتور شیشه بالابر، کاور ستون وسط، سپر، موتور صندلی، پمپ هیدرولیک فرمان و ……
تمام همکاران درگیر با محصولات فوق و سایر محصولات از عدم پرداخت رنج میبرند که اگر پرداخت حقوق و حق مسلمشان انجام شود امکان تامین را خواهند داشت.
سرمایه اکثر ما در این بلایای روی داده به یک چهارم کاهش پیدا کرده. حال چگونه انتظار تامین کامل و بی عیب از قطعه سازان وجود دارد.
پس⛔ در رقابت این گروه‌ها بهتر است وارد نشویم و آگاهانه نسبت به سرنوشتمان تصمیم بگیریم.
بر هم خوردن این توازن، متاسفانه آثار سوء بیشتری خواهد داشت.”

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی