بنگاه داری و تیم داری خودروسازان یکی از دست اندازهای پیشرفت صنعت خودرو در کشور است


کد خبر : ۲۴۹ | تاریخ انتشار : ۱۴-۰۳-۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

سفارش قطعات خودرو توسط یکی از قطعه سازان تخلف مهم این روزهای صنعت قطعه سازی است و باید قطعه سازان تلاش حداکثری خود را در جهت بومی سازی قطعات مورد استفاده در صنعت خودرو را جز اهداف خود قرار دهند

خبر قطعه – سراج در مصاحبه با بخش خبری ۲۰:۳۰ در خصوص گرانی خودرو در بازار گفت : برخی از نمایندگی ها با هماهنگی تعدادی از سایت های فروش مثل دیوار قیمت های را بر ای خودروها در بازار درج میکردنند که باعث ایجاد جو روانی خرید در بازار شود و بر همین اساس قیمت خودرها ۵ درصد زیر قیمت بازار تعیین میشد و در نهایت قیمت خودرو افزایش می یابد

قاضی سراج یکی از دست اندازهای مهم بازار خودرو را بنگاه داری و تیم داری خودروسازان دانست و گفت:چرا باید خودروسازها با پولی که از مردم بابت تولید خودرو و توسعه ی این صنعت دریافت میکند را در جای دیگر مثل املاک و یا راه اندازی تیم های ورزشی هزینه کند و پول مردم را صرف کارهای غیر از تولید و تقویت صنعت خودرو در کشور کند و این در حالیست که این پول ها باید صرفا هزینه ی تولید خودرو و قطعات آن شود و خودروساز کارهای انجام می دهد که هیچ ارتباطی با وظیفه های آنها ندارد

سراج با تاکید بر بومی سازی قطعات خودرو سفارش اظهار داشت: سفارش تولید قطعات خودرو توسط برخی از قطعه سازان به کشور چین تخلف مهم این روزهای صنعت قطعه سازی است و باید قطعه سازان تلاش حداکثری خود را در جهت بومی سازی قطعات مورد استفاده در صنعت خودرو را جز اهداف خود قرار دهند

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی