قطعه سازان اظهارنظرهاى سلیقه‌اى نکنند/ منافع مافیاى ملى با تولید داخل در خطر است


کد خبر : ۵۲۴ | تاریخ انتشار : ۱۵-۰۵-۱۳۹۸ - ۰:۰۴ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان استان تهران تاکید کرد: قطعه سازان درباره هم صنفى هاى خود اظهارنظر سلیقه اى نکنند چرا که ما منافع مشترک داریم.

خبرقطعه – جعفر نصیرى  با اشاره به صحبت هاى اخیر برخى قطعه سازان بر ضد هم صنفى هاى خود بیان کرد: مشخص نیست که برخى قطعه سازان به فکر هم صنفى هاى خود هستند یا خودروسازان؛ البته خودروساز و قطعه ساز در یک جبهه قرار دارند اما اینکه قطعه سازى اظهارات غیرواقعى درمورد هم صنف خود بکند اشتباه است.

وى ادامه داد: اینکه برخى مى گویند ما در نمایشگاه ساخت داخل حضور نداشتیم را تکذیب مى کنم، زیرا در این نمایشگاه ٣٩قرارداد با حضور وزیر صنعت به ارزش دلارى بالا منعقد کردیم که خود گواه فعالیت ما در آن جا است.

به گفته نصیرى، انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو و صنایع همگن اختلافى با هم ندارند و یک گروه با منافع مشترک هستند اما در بعضى مواقع دوستان سلیقه اى عمل مى کنند و به تعبیر خودشان صحبت هایى مطرح مى کنند که خلاف واقعیت است.

وى اضافه کرد: در انجمن قطعه سازان همگن استان تهران کسى انفرادى صحبت نمى کند و تصمیمى براى کل جمع نمى گیرد اما متاسفانه در انجمن قطعه سازان یکى براى کل جمع فتوا مى دهد.

نصیرى درباره وجود مافیاى ضد تولید ملى اظهار کرد: در بین قطعه سازان وجود مافیاى ضد تولید ملى صدق نمى کند چراکه همیشه ما خواهان اتکا به تولید داخل بودیم اما ممکن است یکسرى واردکننده با تولید داخل منافعشان به خطر بیفتد و درصدد سنگ اندازى براى این موضوع باشند.

 

منبع خبر-اقتصادآنلاین

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی