مدیرعامل جدید ایران خودرو با قطعه سازان دیدار می کند


کد خبر : ۵۸۷ | تاریخ انتشار : ۰۹-۰۶-۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

تلاش بی وقفه مدیر عامل جدید ایران خودرو برای دوران کوتاه مدت پیش رو همچنان ادامه دارد و روز یکشنبه قطعه سازان را ملاقات خواهد کرد.

فرشاد مقیمی در نخستین گام های حضورش برای استفاده از حداکثر ظرفیت های ممکن قطعه سازان در شرایط فعلی ، عصر یکشنبه قطعه سازان را به نشستی دعوت کرده است. این نشست که از ساعت سه تا پنج عصر فردا ۱۰ شهریور ۹۸، در سالن های همایش های ساپکو برگزار خواهد شد، قطعه سازان با دیدگاه ها و برنامه های حال حاضر مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو آشنا خواهند شد. مقیمی که کاملا به مشکل اساسی قطعه سازان واقف است تلاش های گسترده ای برای حل بحران مالی این شرکت و نیز حل مساله نقدینگی این شرکت آغاز کرده است. مقیمی می داند تا راهی برای چاله بزرگ مالی این شرکت پیدا نکند در میان مدت و طولانی مدت اداره این گروه بزرگ خودروسازی ممکن نیست. مقیمی در تلاش است تمامی راه های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به تامین نقدینگی را با استفاده از تمامی ظرفیت های درون و بیرون گروه خودروسازی ایران خودرو پیش ببرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی