یک قطعه ساز ایرانی در رده شرکت‌های برتر جهان در تولید سیستم سوخت رسانی


کد خبر : ۷۰۵ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۷-۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

گروه رایزکو با توسعه همه جانبه در سطوح مدیریت وساختار تولیدی مناسب در کنار کسب دانش فنی و ایجاد ارتباط موثر با شرکت های تولید کننده سیستم سوخت خودرو در اروپا، به ویژه شرکت‌های فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی موجب شده که اورند پیشرو در رده شرکت های برتر دنیا در زمینه تولید سیستم سوخت رسانی خودرو قرار بگیرد.

اخذ گواهینامه های کیفیت از سوی شرکت‌های برتر این حوزه در دنیا و صادرات تا سقف ۲ میلیون یورو تا پیش از آغاز دور جدید تحریم ها گواه این پیشرفت و توسعه است که هلدینگ رایزکو را از سایر قطعه سازان داخلی متمایز کرده است.

بررسی ها حاکی از آن است که امروز در دنیا ٣ شرکت عمده و بزرگ از کشورهای فرانسه، چین و آمریکا تولید سیستم سوخت رسانی خودرو را به عهده دارند، در این میان اورند پیشرو به عنوان یک شرکت ایرانی که زیر مجموعه گروه رایزکو است  با کسب مجوزهای لازم و اخذ گواهینامه ها در کنار وارد کردن  دانش فنی و بومی سازی تکنولوژی‌های روز از شرکت ” پلاستیک اومیون فرانسه” به عنوان بزرگترین شرکت دنیا که تولید سیستم سوخت رسانی را انجام می‌دهد ، موفق شده به بازار جهانی فروش این محصول وارد شود.

در همین راستا و با هدف توسعه جایگاه شرکت های ایرانی در عرصه بین المللی گروه رایزکو در راستای کسب فناوری های روز دنیا به همراه همه شرکتهای زیر مجموعه خود در زمینه انتقال دانش فنی و توسعه آموزش گام برداشته و به حضور افراد دانشگاهی در این صنعت توجه ویژه ای دارد.

ارائه مقالات علمی به مراکز معتبر جهانی و نشست های بین المللی از دیگر افتخارات و دستاوردهای گروه رایزکو است که در راستای حضور در عرصه بین المللی صورت گرفته و به شهادت اسناد موجود به لحاظ سطح علمی و طرح مباحث نوین در صنعت خودرو و سیستم سوخت رسانی ، در بین شرکتهای موجود در خانواده خودرو سازی و قطعه سازی ایران بی نظیر بوده است.

تولید محصولات صنعتی بر اساس دانش فنی روز و گرفتن سهم صادرات آن هم در حوزه کشورهای اروپایی که خود، از بزرگترین و معتبرترین سازندگان خودرو و قطعات در سطح ملی و بین المللی هستند از اهمیت بسیاری برخوردار است. امروز این مهم، “اورند” را از دیگر فعالان صنعت قطعه سازی متمایز کرده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی