ایفا افزون: عدم پرداخت به موقع و انباشت بدهی باعث رکود تولید می شود


کد خبر : ۹۷۷ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۸-۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

ابوالقاسم حبیبی مدیرعامل ایفا افزون تاکید کرد که عدم پرداخت به موقع و انباشت بدهی به طلبکاران باعث رکود کار در تولید خواهد شد.

حبیبی مدیرعامل ایفا افزون در توضیح تولیدات و خدمات مجموعه شرکت گفت: تولیدات شرکت در حوزه قطعات خودرو است و برنامه جامعی در سال جاری برای اضافه کردن به سبد محصولات جدید طراحی شده است.

حبیبی در مورد مشکلات و چالش های شرکت در سالهای سخت گذشته گفت: مشکلات مالی، گرانی مواد اولیه و کمبود نقدینگی از جمله مهمترین چالش و مشکل برای شرکت ایفا افزون در مدت سال های گذشته بوده است.

مدیرعامل ایفا افزون در مورد نوع همکاری شرکت با شرکت های خودروساز و مشکلات در خصوص مطالبات گفت: شرکت با خودروسازان بزرگ مانند سایپا، ایران خودرو و کرمان موتور همکاری در حوزه قطعه دارد و عدم پرداخت به موقع از جمله مسائلی کنونی شرکت با خودروسازان است.

حبیبی در مورد نقش شرکت در ایجاد اشتغال در حوزه بازار کار گفت: در حال حاضر نزدیک به ۶۰ نفر در شرکت مشغول به کار هستند و محصولات نیز در بازار یدک عرضه می شود.

مدیرعامل ایفا افزون همچنین تاکید کرد که عدم پرداخت به موقع و انباشت بدهی به طلبکاران باعث رکود کار در تولید خواهد شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی