انتقاد مدیر عامل شرکت میل لنگ سازان از قراردادهای یک جانبه


کد خبر : ۹۹۴ | تاریخ انتشار : ۰۹-۰۸-۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت میل لنگ سازان گفت: ایران خودرو تنها مشتری شرکت ما است و از این رو نسبت به تعهدات این خودروساز در پرداخت مطالبات رضایت نداریم و قراردادها یک جانبه و بدون درج خواسته های ما منعقد می شود.

فرض اله یوسفی با بیان اینکه قطعات میل لنگ انواع موتورهای سواری را تولید می کنیم، گفت: البته در همین حوزه طی سال های گذشته چهار محصول به سبد محصولاتمان اضافه کرده ایم.

عضو انجمن قطعه سازان استان تهران با اشاره به اینکه تنها با ایران خودرو همکاری داریم، تصریح کرد: به دلیل اینکه تنها مشتری شرکت میل لنگ سازان، ایران خودرو است، از این رو مجبور به پذیرش تمام شرایط این شرکت خودروساز هستیم در چارچوب پرداختی و قیمت مشکلات فراوانی را برایمان بوجود آورده است.

یوسفی تصریح کرد: با ادامه یافتن چنین وضعیتی اقتصاد ایران در حال کوچک شدن است و به مرور زمان شرکت هایی همچون شرکت ما نیز کوچک می شوند، زیرا با در آمد امروز و هزینه های تولید امکان نوسازی و توسعه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حدود ۱۵۰ نفر نیروی شاغل داریم و هیچ کدام از محصولاتمان در بازار یدک عرضه نمی شود. زیرا عمر میل لنگ با عمر موتور همزمان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی