تولید ما وابسته به تیراژ خودروسازان است


کد خبر : ۱۱۴۵ | تاریخ انتشار : ۱۹-۰۲-۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت معیار پلیمر ایرانیان می گوید: تولیدات ما وابسته به تیراژ خودروسازان است و درصورتی که قرار باشد تیراژ خودرو روال سال قبل را داشته باشد میزان افزایش تولید ما بین ۱۰ تا ۱۵ درصد خواهد بود.

سعیدمیرشکار مدیرعامل شرکت معیار پلیمرایرانیان در گفت وگو با پایگاه خبری خبرقطعه درباره افزایش هزینه های تولید در سال ۱۴۰۱ گفت: از آنجایی که حقوق و دستمزد بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است هزینه های ما نیز تنها در این بخش به میزان ۲۰ درصد با افزایش روبرو خواهد شد.

او بااشاره به هزینه های خرید مواد اولیه ادامه داد: درحال حاضر مواد اولیه که از داخل تهیه میکنیم بین ۳۰ تا ۳۵ درصد گران تر شده است اما هنوز عدد مشخصی برای مواد اولیه وارداتی مشخص نشده است. به طور کلی پیش بینی ما این است که بین ۳۸ تا ۴۸ درصد افزایش هزینه داشته باشیم.

میرشکار با بیان اینکه درهم اکنون۲۴۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند از افزایش احتمالی جذب نیرو در سایت اراک به دلیل افزایش تولید خبر داد و افزود: در نهایت میزان تولیدات ما وابسته به تیراژ خودروسازی ها است و درصورتی که قرار باشد تیراژ خودروها روال سال قبل را داشته باشد میزان افزایش تولید ما بین ۱۰ تا ۱۵ درصد خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی