توسعه سبد محصول برای جبران هزینه ها


کد خبر : ۱۱۶۸ | تاریخ انتشار : ۲۶-۰۲-۱۴۰۱ - ۹:۴۰ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آذین الکترونیک پیشرو اعلام کرد: ما برای جبرای هزینه ها به فکر افزایش تیراژ و توسعه سبد محصولاتمان هستیم.

کیوان فخری مدیرعامل شرکت آذین الکترونیک پیشرو در گفت وگو با پایگاه خبری خبر قطعه مجموع افزایش هزینه های سال جدید را با درنظر گرفتن هزینه های تولید وسربار ۷۰ درصد اعلام کرد گفت: هزینه های مربوط به حمل و نقل، هزینه های جاری و انرژی جزئی از هزینه های سربار ما هستند.

به گفته او هم اکنون ۵۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

فخری با بیان اینکه تیراژ خودروسازان کاهش یافته است اعلام کرد: ما برای جبرای هزینه ها به فکر افزایش تیراژ و توسعه سبد محصولاتمان هستیم.

او افزود: میزان تولیدات ما به خودرسازان وابسته است و احتمالا وعده های آن ها از خرداد ماه محقق خواهد شد.

فخری دررابطه با موضوع مطالبات معوقه گفت: مطالبات شرکت سازه گستربه ۱۸۰ روز رسیده ضمن اینکه هنوز تعدیلات مربوط به سال گذشته اعمال نشده است.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی