۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا فاکتور شده است


کد خبر : ۱۲۲۰ | تاریخ انتشار : ۲۱-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فاکتور شدن ۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، یک روز پس از واریز وجه خودرو به نام مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرقطعه، حسین کاظمی گفت: در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا که از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شد ۳۷۱ هزار و ۸۱۲ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۳۱ نفر شرایط حضور در قرعه کشی را نداشتند و از فرآیند قرعه کشی حذف شدند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: در این مرحله تعداد ۷۰ هزار خودرو جهت تخصیص به مشتریان در نظر گرفته شده بود که بین ۳۴۸ هزار و ۵۸۱ نفر حائز شرایط، قرعه کشی انجام و نتیجه آن از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

او خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۲۱ هزار و ۷۶۰ نفر از افراد برگزیده نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کرده اند که ۱۷ هزار و ۵۱۹ نفر از آنها مربوط به طرح فروش فوق العاده بوده و ۴ هزار و ۲۴۱ نفر هم مربوط به طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا هستند.

کاظمی تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق در تولید و فروش گروه، ۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بلافاصله و در مدت یک روز پس از واریز وجه خودرو، به نام مشتریان فاکتور شده است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی