بزرگان قطعه سازی خودرو کشور در کنار هم


کد خبر : ۱۲۴۸ | تاریخ انتشار : ۲۴-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

این نمایشگاه که طی روزهای ۲۶ تا ۳۰ خردادماه و به مدت پنج روز برپا می‌شود، ۱۰۵ شرکت از ۱۵ استان کشور را گرد هم جمع می‌کند تا به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های فنی و خدماتی خود بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری خبرقطعه، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در آخرین هفته خردادماه و در قالب هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو میزبان شرکت‌های برتر کشور خواهد بود.

این نمایشگاه که طی روزهای ۲۶ تا ۳۰ خردادماه و به مدت پنج روز برپا می‌شود، ۱۰۵ شرکت از ۱۵ استان کشور را گرد هم جمع می‌کند تا به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های فنی و خدماتی خود بپردازند.

در نمایشگاه قطعات خودرو امسال اصفهان شرکت‌های مطرحی از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، فارس، گیلان، سمنان، یزد، مازندران، سیستان و بلوچستان، مرکزی، قزوین و همدان حضور دارند و توانمندی‌های خود را در قالب قطعات و مجموعه‌های خودرو، قطعات موتور، اجزا و قطعات الکترونیک خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، سیستم شاسی، تیونینگ، خدمات پس از فروش و بیمه در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌دهند.

هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در حالی برگزار می‌شود که ۷۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در حوزه تولیدی و ۳۰ درصد نیز در حوزه توزیع و خدمات مشغول به فعالیت هستند. همچنین این نمایشگاه در قالب ۱۵ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود که گستره جامعی از فعالیت‌های مرتبط با حوزه قطعات خودرو را در بر می‌گیرد.

حضور شرکت ساپکو با ۲۱ زیرمجموعه معتبر گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه قطعی شده و مجموعه‌ها و برندهای مطرح دیگری مانند گروه عظام، گروه بازرگانی منتخب، سپنتا توسعه تجارت پارس، سینا پارت، توکل پارت، طلائیه‌داران کویر زواره، گسترش خودرو کوشاوران، شاهین یدک و پارت لند نیز به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند.

حضور برندهای برتر و مطرح بیشتر نسبت به دوره گذشته و افزایش مشارکت استان‌ها در این دوره از جمله ویژگی‌های برجسته نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان در سال ۱۴۰۱ به شمار می‌رود.

علاقمندان به بازدید از هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۲۶ تا ۳۰ خردادماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی