انعقاد قرار داد با دو قطعه ساز بزرگ کشور


کد خبر : ۱۲۹۳ | تاریخ انتشار : ۳۰-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

در ایران‌خودرو نوین پنج برنامه را دنبال می‌کنیم. تولید خودروهای با کیفیت و کنار گذاشتن محصولات قدیمی و بی‌کیفیت نخستین برنامه ما در ایران‌خودرو است.

به گزارش خبرقطعه؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان اینکه ما در گذشته کار بد را نادرست هم انجام می‌دادیم گفت : خودرو ۴۰۵که کمترین کیفیت را داشت و بیشترین زیان را داشت را بیشترین میزان تولید می‌کردیم که اقدام بسیار اشتباهی بود.

وی افزود : امسال حدود ۶۰درصد افزایش تولید نسبت به سال ۱۴۰۰خواهیم داشت و از ۴۵۰هزار دستگاه به ۷۵۰هزار دستگاه خودرو خواهیم رسید.

خطیبی با اشاره به اینکه نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۴۰درصد ارتقای کیفیت داشته‌ایم و میزان مراجعه به نمایندگی‌ها کاهش پیدا کرده است گفت : عملکرد خودروسازان در گذشته و به لحاظ کیفیت قابل دفاع نیست.

وی افزود : توسعه محصول مورد دیگری است که به دنبال آن هستیم و هر ماه یک محصول رونمایی خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت : محصول ری‌را در کلاس جهانی تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است همچنین در پروژه تی اف‌ ۲۱ محصولی در بازه قیمت ۱۸۰ تا ۳۲۰ میلیون خواهد بود و برای اولین بار این محصول طی ۱۸ماه طراحی و ساخته خواهد شد.

خطیبی گفت : ۵هزار دستگاه دنا پلاس اتومات را به ونزوئلا صادر کردیم و با روسیه هم قرار است همکاری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد : دو قرارداد با دو قطعه ‌ساز بزرگ کشور برای تولید قطعات ارزان و کاهش قیمت تمام شده منعقد کردیم.

خطیبی در پایان گفت : از ابتدای سال ۱۴۲هزار دستگاه خودرو تولید و ۱۳۲هزار دستگاه خودرو فاکتور و عرضه شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی