تأمین قطعات از تولید کنندگان داخلی در اولویت است


کد خبر : ۱۳۷۱ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۴-۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل سایپایدک می گوید: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تلاش مستمر، ضمن افزایش سرعت تأمین قطعات یدکی، موفق شد آمار خودروهای متوقف در نمایندگی‌ها را کاهش دهد.

به گزارش خبرقطعه، مدیرعامل سایپایدک با بیان این مطلب گفت: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ویژه ایشان بر افزایش کیفیت خودروهای داخلی، با برگزاری نشست‌های عملیاتی و راهبردی برای افزایش رضایت مشتریان و تأمین به موقع قطعات یدکی، آمار خودروهای متوقف در نمایندگی‌ها با کاهش مواجه شده که رضایت مشتریان از خدمات نمایندگی‌ها را به دنبال دارد.

سید محمدرضا موسوی افزود: با توجه به سیاست‌های مدیرعامل گروه سایپا و تلاش کارکنان مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تامین به موقع قطعات و همچنین برنامه‌های تدوین شده در سایپایدک برای افزایش کیفیت خدمات، ظرفیت پذیرش نمایندگی‌های مجاز افزایش یافته است که این امر بیانگر رویکرد مثبت مشتریان به اقدامات سازمان خدمات پس از فروش سایپا است.
او تاکید کرد: شرکت سایپایدک به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم خود در زمینه بازرگانی تعریف کرده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده‌ایم.
مدیرعامل سایپایدک به کاهش متوسط زمان انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمایندگی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات، انجام فعالیت‌های تخصصی در هر مدیریت، تعامل بهتر با تأمین کنندگان و تأمین اعتبار برای خرید قطعات با کیفیت، موجب کاهش زمان انتظار مشتری برای دریافت قطعه در نمایندگی‌ها شده است که بر این اساس شاهد افزایش رضایت بیش از پیش مشتریان از خدمات پس از فروش هستیم.
او افزود: در راستای حمایت از تولیدات داخلی، تامین قطعات از تولید کنندگان داخلی در اولویت قرار دارد و در این زمینه  اقدامات موثری برای رشد و ارتقاء کیفی قطعات در حال تامین صورت پذیرفته است به نحوی که قطعات الزاما باید بر اساس استانداردهای مورد تائید، تامین شوند.

 

منبع: اقتصاد خودرو

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی