کاهش قیمت در خانواده سایپا/ شاهین تنها اوج گرفت


کد خبر : ۱۵۳۵ | تاریخ انتشار : ۱۲-۰۵-۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

محصولات سایپا روز گذشته با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟ آیا بازار این خودرو ثابت بوده یا نوسان داشته است؟

به گزارش خبرقطعه ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا در بازار با افت یک تا سه میلیون عرضه شد و «شاهین» تنها خودرویی است که امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شد.

فعالان بازار خودرو یکی از دلایل نوسان اندک قیمت در بازار محصولات سایپا را به مشخص شدن وضعیت ۶ میلیون خودرو پیش فروش شده نسبت می دهند و معتقدند در کنار این عامل ثبات قیمت دلار نیز بر تثبیت نرخ ارز اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار ۳۶۷ میلیون تومان عرضه شد و رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت و «ساینا» هم بدون تغییر در بازار ۲۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز افت یک میلیونی قیمت داشت و با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار ۲۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۲۰۵ میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «کوییکR » هم با افت ۳ میلیونی در بازار  ۲۱۳میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۰۷ میلیون تومان دست به دست شد و افتی یک میلیونی را ثبت کرد.

سایپا 11

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی