موفقیت صنعتگران ایرانی در روسیه منوط به ارائه تولیدات باکیفیت است


کد خبر : ۱۵۹۲ | تاریخ انتشار : ۰۱-۰۶-۱۴۰۱ - ۹:۳۳ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است: صنعتگران ایرانی از سایر رقبا در بازار روسیه چیزی کم ندارند و تولید محصولات باکیفیت، تضمین کننده موفقیت آنها است.

به گزارش خبرقطعه و به نقل از ایرنا “مصطفی طاهری” در جریان برگزاری نمایشگاه “اتومبیلیتی ۲۰۲۲” روسیه گفت:  پس از مناقشه نظامی روسیه و اوکراین، امروز تولید خودرو در روسیه به شدت افت کرده است.

وی، دلیل اصلی این مساله را کمبود اجزا و قطعات خودرویی و کاهش تولید در این کشور عنوان کرد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید امروز خود از غرفه‌های روسیه، ترکیه و غرفه‌های جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان‌کرد: معتقدم صنعتگران کشورمان از فعالان صنعتی این کشورها چیزی کم ندارند.
طاهری تاکید کرد: اگر صنعتگران ایرانی بتوانند محصولات باکیفیت تولید و در این بازار ارائه کنند، موفقیت‌شان در بازار روسیه حتمی است.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۲ مسکو که از ۳۱ مرداد با حضور معاون نخست وزیر روسیه، سفیر ایران در روسیه و وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان افتتاح شد تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ (برابر با ۲۲ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۲) در محل نمایشگاه‌های بین المللی مسکو (Expo Center) با حضور حدود ۶۰۰  شرکت از ۱۸ کشور از جمله چین و ترکیه و در ۳۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود.
این بزرگترین حضور نمایشگاهی ایران در سطح بین‌المللی است، به‌طوری که جمهوری اسلامی ایران در پاویونی با یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه، بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است که در طول تاریخ نمایشگاه های برون‌مرزی بی‌نظیر است و شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز ایرانی آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید قرار دادند

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی