آغاز مرحله سوم قرعه کشی خودرو از فردا


کد خبر : ۱۶۷۷ | تاریخ انتشار : ۱۵-۰۶-۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

سخنگوی وزارت صنعت گفت: ثبت نام سومین دوره قرعه کشی یکپارچه خودرو از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور به مدت ۳ روز انجام می شود.

به گزارش خبرقطعه،امید قالیباف با اعلام اینکه در سومین دوره قرعه کشی یکپارچه حدود ۶۰ هزار خودرو عرضه میشود، گفت: ۵۰ درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی و بیست درصد ظرفیت قرعه کشی به خودروهای فرسوده اختصاص می یابد .

مشاور وزیر صمت افزود: در سومین قرعه کشی یکپارچه احتمالا با افزایش تولید شاهد خروج خودروی دیگری از شمول قرعه کشی خواهیم بود.

قالیباف اشاره کرد تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

وی با اشاره به تنظیم موثر بازار خودرو با روش قرعه کشی یکپارچه افزود: آرامش و کاهش قیمت خودرو در بازار و افزایش ۸ برابری شانس برنده شدن برای خودروهای پرطرفدار از جمله اثار مثبت قرعه کشی یکپارچه بود ضمن انکه انتظار میرود تا اخر سال تمامی خودروها با افزایش تولید از شمول قرعه کشی خارج شوند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: برای اولین بار در سالهای اخیر خودروی هایما بصورت فروش فوق العاده توسط ایران خودرو عرضه شد که در حال حاضر هم ظرفیت فروش وجود دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی