سرقت قطعات خودروهای وارداتی در منطقه آزاد انزلی


کد خبر : ۱۷۰۹ | تاریخ انتشار : ۲۰-۰۶-۱۴۰۱ - ۹:۴۲ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این خودروها در انبارهایی قرار دارد که در زیرمجموعه سازمان اموال تملیکی نیستند.

به گزارش خبرقطعه وبه نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی توضیحاتی را درمورد سرقت از خودروهای وارداتی ارائه کرد.

عبدالمجید اجتهادی با اشاره به سرقت قطعات خودروهای وارداتی که در گمرک و بنادر قرار دارد، اظهار کرد: این خودروها در انبارهایی قرار دارد که در زیرمجموعه سازمان اموال تملیکی نیستند.

این خودروها در منطقه آزاد انزلی هستند و وضعیت آن‌ها قابل رویت است.

وی به این سوال که کدام تجهیزات خودروها به سرقت رفته است، پاسخ داد: در مدت زمانی که خودرو در محوطه پارکینگ منطقه بوده است برخی قطعات را خارج کرده‌اند.

این قطعات شامل زاپاس، ضبط صوت و کامپوتر خودرو می‌شود و خودروها با این وضع به ما داده شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بر این نکته تاکید کرد که اگر خودروها زودتر تعیین تکلیف می‌شدند و شرایط عرضه یا استرداد فراهم میشد، شاهد این زیان‌ها نبودیم.

بر اساس این گزارش، برخی واردکنندگان چندی پیش از این موضوع خبر دادند که قطعات خودروهای وارداتی که در گمرک و بنادر قرار دارند به سرقت رفته است و این موضوع توسط مسئولان هم تایید شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی