با ورود چین به کشور فاتحه قطعه سازان داخلی خوانده است


کد خبر : ۱۷۲۰ | تاریخ انتشار : ۲۲-۰۶-۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

عضو هیات مدیره شرکت سیف صنعت می گوید: در صورت ورود شرکت های خارجی خصوصا چین به داخل کشور فاتحه شرکت های قطعه سازی داخلی خوانده است.

مهرداد آلان مدیرعامل وعضو هیات مدیره شرکت سیف صنعت در گفت وگو با پایگاه خبری خبرقطعه در خصوص اخبار منتشر شده از فروش شرکت پارس خودرو وایران خودروی خراسان گفت: از آنجایی که این شرکت ها به نوعی ورشکسته هستند پس طبیعتا حقی برای فروش ندارند. ضمن اینکه انبارهای این شرکت ها باید تحت نظارت دولت به فروش برسد. این درحالی است که هم اکنون این موضوع کتمان می شود ومتاسفانه اموال عمومی به فروش می رسد.

بنابر عقیده عضو هیات مدیره شرکت سیف صنعت در صورت ورود شرکت های خارجی خصوصا چین به داخل کشور ( با خرید دو شرکت مذکور) فاتحه شرکت های قطعه سازی داخلی خوانده است.چرا که این شرکت ها علاوه بر تجهیزات کامل از منبع مالی قابل توجهی هم برخوردار هستند.

مهرداد آلان در ادامه از اقدامات انجام شده برای جنرال موتورز (تقسیم به دو شرکت قدیم و جدید) و الگوبرداری از این راه حل برای نجات و رهایی از شرایط کنونی سخن گفت.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی