قطعات یدکی مسافران دنا وتارا به مقصد ارمنستان


کد خبر : ۱۷۲۲ | تاریخ انتشار : ۲۳-۰۶-۱۴۰۱ - ۹:۴۲ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

هشت دستگاه تارا و دنا اتومات به همراه قطعات یدکی مورد نیاز برای خدمات پس از فروش به کشور ارمنستان رفتند.

به گزارش خبرقطعه، نخستین محموله خودرو، شامل هشت دستگاه تارا و دنا اتومات به همراه قطعات یدکی مورد نیاز برای خدمات پس از فروش، راهی بازار کشور ارمنستان شدند.
گفته می شود که با ورود مجدد محصولات ایران‌خودرو به بازار ارمنستان، دروازه ورود به کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا باز خواهد شد.

به دنبال سفر مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به ارمنستان و عقد قرارداد در راستای توزیع محصولات ایران خودرو در این کشور، با هماهنگی‌های صورت گرفته و اجرای فرآیندهای سفارش‌گذاری و تولید خودروهای درخواستی و نیز دریافت وجوه مربوط از مشتری، اولین محموله محصولات مشتمل بر هشت دستگاه خودروی تارا و دنا اتومات به همراه قطعات یدکی مورد نیاز برای خدمات پس از فروش، روانه بازار ارمنستان شد.

هم زمان با صادرات محصولات، با هدف تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان، نمایندگی ایران خودرو در ارمنستان نیز در قالب فضایی نمایشگاهی و مرکز ارایه خدمات پس از فروش در ایروان مطابق استانداردهای ایران خودرو تجهیز شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی