ایران و مسکو قرارداد ۳۰۰ میلیون دلاری امضا کردند


کد خبر : ۱۸۱۵ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۹-۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور گفت: کشورهای روسیه و ونزوئلا از مشتریان خودروهای ایرانی هستند و تاکنون یک‌هزار دستگاه خودرو به ونزوئلا صادر شده است.

به گزارش خبرقطعه و به نقل از فارس، محمدرضا نجفی‌منش با اشاره به صادرات خودروهای تولیدی کشور، اظهار کرد: تاکنون هزار خودروی تولید ایران به ونزوئلا صادر شده است. ضمن اینکه با توجه به استقبال این کشور از خودروهای تولید ایران، روند صادرات خودرو به این کشور ادامه دارد. رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان کشور با بیان اینکه روسیه نیز یکی از مشتریان خودروهای ایرانی است، افزود: یک تفاهم‌نامه ۳۰۰میلیون‌دلاری برای صادرات خودرو به این کشور امضا شده است.

وی بیان کرد: روسیه و ونزوئلا دو بازار خوب برای صادرات خودروی ایرانی‌ هستند و اگر شرایط صادرات فراهم شود، ما از لحاظ صادرات خودرو می‌توانیم جایگاه مناسبی پیدا کنیم.

نجفی‌منش با بیان اینکه پیش از این نیز خودروهای ایرانی به کشورهای ارمنستان و آذربایجان صادر شده است، افزود: صادرات خودرو به کشورهای مختلف نشان می‌دهد خودروهای تولید داخلی از کیفیت خوبی برخوردارند، اما برای توسعه صادرات باید تلاش کرد کیفیت خودروهای تولید داخل باز هم ارتقا یابد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی