الویت ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان است


کد خبر : ۱۹۷۵ | تاریخ انتشار : ۰۸-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر عامل ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی و هم سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در صدر اولویت های پرداخت شرکت ساپکو در دی ماه عنوان کرد و از تخصیص ۳۰ درصد از بودجه معاونت تامین ساپکو به منظور پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه سازندگان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرقطعه به نقل از اقتصاد آنلاین؛ بهروز غفاری ضمن اعلام عزم جدی این شرکت و شبکه تامین در خصوص تحقق برنامه تولید گروه صنعتی ایران خودرو و هم سو با سیاست های دولت سیزدهم و وزارت صمت، از زمینه سازی شرکت ساپکو  به منظور پرداخت منظم مطالبات سازندگان تا پایان سال  خبر داد و گفت: پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روزه سازندگان از محل ۳۰ درصد بودجه معاونت تامین، سرآغاز ثبت رکوردهای مثبت تولید در گروه صنعتی ایران خودرو است.

وی تداوم این رویه پرداخت را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی تا پایان سال جاری و در راستای صفر کردن تعهدات مذکور عنوان کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی