نامه نگاری خودروسازان برای تجدید نظر شورای رقابت


کد خبر : ۲۰۳۲ | تاریخ انتشار : ۱۷-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل ایران خودرو در خصوص دستورالعمل شورای رقابت برای عرضه خودرو با قرعه کشی گفت: قرار شده است با هماهنگی با بهمن و سایپا اقدام جمعی و نامه نگاری حقوقی با شورای رقابت انجام بدهیم و ماجرا را به تجدید نظر ببریم و این راه را تا آخر خواهیم رفت

به گزارش خبرقطعه، به نقل از تسنیم خطیبی مدیرعامل ایران خودرو امروز در مجمع عمومی این شرکت با اعلام اینکه قیمت‌گذاری دستوری ایران خودرو را بیش از هر چیزی آزار داده است، گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد بر خلاف قرعه کشی، ۸۰ درصد خریداران بورس مشتری واقعی هستند. در همین زمینه ما نیز موفق شدیم خودرو را زیر قیمت بازار در بورس بفروشیم.

وی در خصوص دستورالعمل شورای رقابت برای عرضه خودرو با قرعه کشی افزود: قرار شده است با هماهنگی با بهمن و سایپا اقدام جمعی و نامه نگاری حقوقی با شورای رقابت انجام بدهیم و ماجرا را به تجدید نظر ببریم و این راه را تا آخر خواهیم رفت.

مدیر عامل ایران‌خودرو‌  با اعلام اینکه ایران خودرو برای همیشه با تولید ناقص خداحافظی کرد، گفت: در این مسیر ۲۵ درصد ارتقای کیفیت هم در محصولات این شرکت به وجود آمده است. علاوه بر این با شناسایی گلوگاه های شبکه تأمین از ۳۰ آبان ماه بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی هزینه به وجود آمده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی