معوقات سازه گستر از سال ۹۸ پرداخت نشده/ بدقولی شرکت همزمان با توقف تولید برلیانس


کد خبر : ۲۱۰۷ | تاریخ انتشار : ۱۰-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت صندلی سازی اسفنج قالبی ایران می گوید: عدم پرداخت مطالبات قدیمی ازسوی سازه گستر سایپا درحالیست که از مسیرهای مختلف برای پیگیری آن اقدام کرده ایم.

محسن غفاری منفرد مدیرعامل شرکت صندلی سازی اسفنج قالبی ایران در گفت وگو با خبر قطعه می گوید: شرکت ما چند سال پیش قراردادی را با شرکت سازه گستر سایپا برای ساخت قالب های صندلی مخصوص خودرو برلیانس تولید کرد اما پس از توقف خط تولید این خودرو جدا از اینکه محصولات ما تبدیل به ضایعات شد، هیچگونه پرداختی از سال ۹۸ از طرف این شرکت انجام نگرفت.

او ادامه داد: این عدم پرداخت ازسوی سازه گستر سایپا درحالیست که از مسیرهای مختلف برای پیگیری مطالباتمان اقدام کرده ایم.

مدیرعامل شرکت صندلی سازی اسفنج قالبی ایران با بیان اینکه مطالبات ۱۲۰ روزه از شرکت های سازه گستر ، ساپکو و… دریافت شده است اعلام کرد: برای بحث تعدیل های قیمتی هنوز هیچگونه اقدامی از سوی شرکت ها صورت نگرفته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی