با اتمام مواد اولیه خریداری شده، باید منتظر رکود در خط تولید باشیم


کد خبر : ۲۱۴۲ | تاریخ انتشار : ۲۳-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

به گفته مدیرعامل شرکت بهرام الکترونیک گستر؛ شاخص ترین چالش ما موضوع ارز نیمایی است و به دلیل خریدهایی که پیشتر با آن انجام داده ایم تولید را ادامه خواهیم داد. اما با اتمام مواد اولیه خریداری شده، باید منتظر رکود در خط تولید شرکت باشیم.

بهرام بهادری مدیرعامل شرکت بهرام الکترونیک گستر اعلام کرده که شاخص ترین چالش ما موضوع ارز نیمایی است اما به دلیل خریدهایی که پیشتر با آن انجام داده ایم تولید را ادامه خواهیم داد. اما با اتمام مواد اولیه خریداری شده، باید منتظر رکود در خط تولید شرکت باشیم.

او درباره پرداخت مطالبات معوقه می گوید: به پایان سال نزدیک شده ایم و زمانی برای دریافت پول از دولت باقی نمانده است. از موضع دیگر قیمت ها هم آزاد شده و روز به روز با افزایش نرخ ارز مواجه هستیم که درحال حاضر به عدد ۵۴ هزارتومان رسیده است.

این عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان استان تهران با بیان اینکه محاسبه هزینه های سربار ومواد اولیه با ارز نیمایی آسیب زا واشتباه است. گفت: با توجه به وابستگی ما به بازار آزاد هیچ جنسی در بازار خرید وفروش نمی شود. اما خودروساز دائم برای دریافت قطعه به ما فشار می آورد.

مدیرعامل شرکت بهرام الکترونیک گستر در زمان انجام این گفت وگو اعلام کرد: برای برخی قطعات ما تعدیل انجام شده است اما به دلیل تورم شدید، در مجموع کفاف هزینه های مارا نمی دهد.

 

 

پی نوشت: این گفت وگو مربوط به چند روز گذشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی