قیمت قطعات باید هر سه ماه یک بار بازنگری شود


کد خبر : ۲۱۶۴ | تاریخ انتشار : ۱۹-۰۱-۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

به پیشنهاد رئیس هیات مدیره شرکت صدراذوب پارس ؛ قیمت ها باید هر سه ماه یکبار بازنگری و در حساب های فی مابین در مطالبات منظور شود و سپس مطالبات ١٢٠ روزه مورد محاسبه قرار گیرد.

به گزارش خبرقطعه مجید پاکزاد رئیس هیات مدیره شرکت صدراذوب پارس در گفت وگو با خبرقطعه می گوید: قطعاتی که در سال ١۴٠٢ به شرکت های خودروسازی ارسال خواهیم کرد ، با قیمت ١۴٠٠ فاکتور می شود.
او با بیان اینکه هنوز تعدیلات سال ١۴٠١ محاسبه و در حساب های فی مابین منظور نشده است می گوید: مبلغ تعدیلات میلیارد ها تومن شده و هنوز معلوم نیست که در چه تاریخی در مطالبات منظور شود.
 رئیس هیات مدیره شرکت صدراذوب پارس  در این گفت و گو اظهار داشت: سئوال بنده این است  که با توجه به موارد فوق آیا مطالبات ١٢٠ روزه و یا غیره ، دیگر معنی و مفهومی دارد؟
مجید پاکزاد در خاتمه صحبت هایش اعلام کرد: پیشنهاد من این است که قیمت ها هر سه ماه یکبار بازنگری و در حساب های فی مابین در مطالبات منظور شود و سپس مطالبات ١٢٠ روزه مورد محاسبه قرار گیرد.
او در پایان با ابراز گلایه از شرایط کنونی می گوید: بنده در حال حاضر بنده میلیارد ها تومن متضرر شده ام. چه کسی ضرر و زیان بنده را جبران می کند؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی