مطالبات ما از سازه گستر به ۷ ماه رسیده


کد خبر : ۲۲۳۴ | تاریخ انتشار : ۰۵-۰۲-۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت بهین صنعت درباره روند پرداخت مطالبات گفته: مطالبات ما از شرکت سازه گستر سایپا به حدود ۷ ماه رسیده است و این زمان برای شرکت ساپکو نیز ۴ ماهه است.

محمد ممتازی مدیرعامل شرکت بهین صنعت راد در گفت وگو با پایگاه خبری خبرقطعه در پاسخ به پرسشی که درباره روند پرداخت مطالبات مطرح شده بود گفته: مطالبات ما از سازه گستر سایپا به حدود ۷ ماه رسیده است و این زمان برای شرکت ساپکو نیز ۴ ماهه است.

او ادامه داد: اطلاعی از زمان واریز و دریافت مطالبات نداریم اما نحوه پرداخت آن از سوی شرکت ها برای ما بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت بهین صنعت راد با بیان اینکه اکنون نمی توان پیش بینی درستی از نحوه همکاری طی سال جاری داشت اظهار کرد: این موضوع بستگی به میزان تولید دارد و برای نتیجه گیری صحیح باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت.

محمد ممتازی با تاکید بر اهمیت پیگیری های شرکت و همچنین انجمن قطعه سازان تهران درخصوص پرداخت مطالبات معوقه می گوید: درصورتی که شرایط صنعت خودرو بهبود پیدا نکند طبیعتا روی قیمت های ما هم تاثیر خواهد داشت

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی