اگر راه چاره ای بود از حوزه تولید خارج می شدیم


کد خبر : ۲۲۲۸ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۲-۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

بنابراظهارات مدیرعامل شرکت ایفاافزون با قیمت های کنونی امکان ادامه حیات وجود ندارد. زیرا قیمت برخی از مواد اولیه به شدت گران شده ودر هنگام خرید به صورت نقدی و به قیمت روز محاسبه می شود.

ابوالقاسم حبیبی مدیرعامل شرکت ایفا افزون دررابطه با روند پرداخت مطالبات این شرکت در گفت وگو با خبرقطعه می گوید: سازه گستر سایپا معرفی نامه ای به بانک ارائه کرد اما به دلیل مشکلاتی که خود شرکت داشت به سال جدید موکول شد.

به گفته او مبالغ دریافتی ایفا افزون تقریبا به صورت هفتگی انجام می شود. گرچه شرکت سازه گستر و ساپکو هردو از کمبود نقدینگی گلایه دارند و هم اکنون هیچ گونه مبلغی از شرکت ساپکو پرداخت نمی شود.

او در ادامه از بلاتکلیف ماندن تعدیل های سال ۱۴۰۱ مربوط به شرکت سازه گستر صحبت کرد و گفت: شرکت ساپکو با قیمتی که خود در نظر داشت الحاقیه های مربوط به ۹ ماهه نخست ۱۴۰۱ را انجام داد.

بنابراظهارات ابوالقاسم حبیبی با قیمت های کنونی امکان ادامه حیات وجود ندارد. زیرا قیمت برخی از مواد اولیه به شدت گران شده  به قیمت روز محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت ایفاافزون با گلایه از شرایط موجود اعلام کرد: اگر راه چاره ای بود به طور کلی از حوزه تولید خارج می شدیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

اپیزود سوم باند مخصوص منتشر شد
گفتگو با مدیر عامل شرکت کیمیا پرداز آرین در زمینه تولید قالب های اکستروژن
خصوصی‌سازی و حذف قیمت‌گذاری دستوری؛ راه‌حل مشکلات صنعت خودرو؟
تبعات قطع برق خطوط تولید بنگاه‌های صنعتی
دومین اپیزود ماستوری منتشر شد
دومین اپیزود باند مخصوص منتشر شد
اولین اپیزود ماستوری منتشر شد
قیمت گذاری دستوری این بار بلای جان صنعت برق شد
اولین اپیزود “باند مخصوص” منتشر شد
راه برون رفت از مشکلات فعلی صنعت خودرو حذف قیمت گذاری دستوری است
راه اندازی دو خط تولیدی جدید در شرکت مهندسی پیوند مبتکرپارس و شرکت مهندسی مبتکرالکتریک تهران
اتهام بالابودن قیمت قطعات، پذیرفتنی نیست
مدیریت صنعت خودرو باید به بخش خصوصی واقعی داخلی و خارجی سپرده شود
قطعه سازان توان تولید قطعات باکیفیت تر را دارند
دولتی بودن و مدیران نالایق مهمترین عوامل ایجاد بحران در صنعت خودرو
برای خروج از بحران، سکان خودروسازی را به سهامداران بسپارند
مشکل قطعه سازان با دریافت نکردن به موقع ارز تخصیصی
سامانه یکپارچه نفعی برای تولید کننده ندارد
تبعات بی‌ پولی قطعه‌ ساز برای خودروساز و مردم
به روز نشدن قرارداد قطعه سازان با خودروساز فشار مالی را افزایش داده است
پرداختهای مدت دار، قطعه سازان را با بحران مواجه کرده است
خودروسازان برای مدیریت بحران مالی، زیرمجموعه های خود را واگذار کنند