راه اندازی دو خط تولیدی جدید در شرکت مهندسی پیوند مبتکرپارس و شرکت مهندسی مبتکرالکتریک تهران


کد خبر : ۲۹۴۰ | تاریخ انتشار : ۲۳-۰۸-۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

نوذرپورکریمی مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با خبر قطعه در خصوص مطالب فوق چنین بیان کرد: هدف اصلی خطوط راه اندازی شده اشتغال زایی ، تامین نیاز خودروساز و درنهایت تامین نیاز افترمارکت است.

دو خط جدید تولید قفل های درب جانبی خودروهای ۲۰۶، ۲۰۷، رانا، دنا پلاس و سورن پلاس در کارخانه گروه صنعتی مبتکر که امکان تولید ۱۸ کد فنی در آن وجود دارد افتتاح شد.

نوذرپورکریمی مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با خبر قطعه در خصوص مطالب فوق چنین بیان کرد: هدف اصلی خطوط راه اندازی شده اشتغال زایی ، تامین نیاز خودروساز و درنهایت تامین نیاز افترمارکت است.

وی در ادامه گفت : این محصولات با تلاش ۲ ساله این مجموعه به مرحله بهره برداری رسیده است و در این زمان موفق به اخذ تائیدیه های معتبر شده است.

وی در خصوص تیراژ افزود : درحال حاضر این دو خط تولید ظرفیت تولید برای ۲۵۰۰۰۰ دستگاه خودرو معادل یک میلیون قطعه در سال را دارد و پیش بینی می گردد با افزایش نیاز خودروسازها در فاز بعدی ۵۰ درصد به این ظرفیت طی ماه های آینده افزوده گردد.

پورکریمی در ادامه گفت: این خطوط تولیدی موجبات اشتغال زایی ۶۵ پرسنل را فراهم آورده است. همچنین  در خصوص قفل های دنا و سورن تولیده شده، برای اولین بار توسط متخصصین این شرکت طراحی و تولید شده است و از به روزترین قفل های موجود با قابلیت های بالا است.

وی در پاسخ به سوال طراحی این قطعات چقدر زمان برده چنین گفت: بین ۴ تا ۵ ماه طراحی این پروژه زمان برده است با توجه به پلتفرم های مختلفی که در ایران خودرو وجود دارد این موضوع در نظر گرفته شده که ساخت قطعات مورد نیاز برای سایر محصولات ایران خودرو براساس این پلتفرم به سادگی ، با سرعت و با هزینه کم امکان پذیر باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

راه برون رفت از مشکلات فعلی صنعت خودرو حذف قیمت گذاری دستوری است
راه اندازی دو خط تولیدی جدید در شرکت مهندسی پیوند مبتکرپارس و شرکت مهندسی مبتکرالکتریک تهران
اتهام بالابودن قیمت قطعات، پذیرفتنی نیست
مدیریت صنعت خودرو باید به بخش خصوصی واقعی داخلی و خارجی سپرده شود
قطعه سازان توان تولید قطعات باکیفیت تر را دارند
دولتی بودن و مدیران نالایق مهمترین عوامل ایجاد بحران در صنعت خودرو
برای خروج از بحران، سکان خودروسازی را به سهامداران بسپارند
مشکل قطعه سازان با دریافت نکردن به موقع ارز تخصیصی
سامانه یکپارچه نفعی برای تولید کننده ندارد
تبعات بی‌ پولی قطعه‌ ساز برای خودروساز و مردم
به روز نشدن قرارداد قطعه سازان با خودروساز فشار مالی را افزایش داده است
پرداختهای مدت دار، قطعه سازان را با بحران مواجه کرده است
خودروسازان برای مدیریت بحران مالی، زیرمجموعه های خود را واگذار کنند
افتتاح ۳خط تولید موتورهای الکتریکی با حضور استاندار و معاون پارلمانی رییس جمهور در ملارد
واگذاری خودروسازی ها به بخش خصوصی داخلی و خارجی تنها راه نجات صنعت خودرو
خودرو هم مثل مواد اولیه باید در بورس معامله شود
امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد