دومین اپیزود ماستوری منتشر شد


کد خبر : ۲۹۹۰ | تاریخ انتشار : ۲۲-۱۰-۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

در این قسمت از پادکست ماستوری
سفری می‌کنیم به کوچه‌ پس‌ کوچه‌های تهران قدیم، جایی که گاری‌ها هنوز فرمانروایی می‌کردن و اتومبیل تازه وارد زندگی مردم شده بود.

در این قسمت از پادکست ماستوری
سفری می‌کنیم به کوچه‌ پس‌ کوچه‌های تهران قدیم، جایی که گاری‌ها هنوز فرمانروایی می‌کردن و اتومبیل تازه وارد زندگی مردم شده بود. قصه‌ای جذاب از مشتی ممدلی، مردی که ماشین قراضه‌ش به اولین سوژه‌ی ترانه طنز درباره خودرو در ایران تبدیل شد. با هم ماجراهای بامزه ماشین مشتی ممدلی، و چگونگی ماندگاری این قصه در فرهنگ عامه را مرور می‌کنیم. در انتها، یسر به دنیای امروز می‌زنیم و درباره نقش صنعت قطعه‌سازی در زندگی روزمره‌مان صحبت می‌کنیم.

این اپیزود با حمایت انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی استان تهران تقدیم شما میشه.

گوش کنید و همراه ما به دل تاریخ بزنید!

دیدگاه شما

آخرین اخبار

“چالش‌ها و فرصت‌های تامین اجتماعی از زبان محمدرضا نجفی منش”
سومین اپیزود ماستوری منتشر شد
تازه‌ترین خبرها از بازار خودرو و قطعه‌سازی در پادکست امروز!
تازه‌ترین خبرهای خودرو و قطعه‌سازی در پادکست امروز
اپیزود سوم باند مخصوص منتشر شد
گفتگو با مدیر عامل شرکت کیمیا پرداز آرین در زمینه تولید قالب های اکستروژن
خصوصی‌سازی و حذف قیمت‌گذاری دستوری؛ راه‌حل مشکلات صنعت خودرو؟
تبعات قطع برق خطوط تولید بنگاه‌های صنعتی
دومین اپیزود ماستوری منتشر شد
دومین اپیزود باند مخصوص منتشر شد
اولین اپیزود ماستوری منتشر شد
قیمت گذاری دستوری این بار بلای جان صنعت برق شد
اولین اپیزود “باند مخصوص” منتشر شد
راه برون رفت از مشکلات فعلی صنعت خودرو حذف قیمت گذاری دستوری است
راه اندازی دو خط تولیدی جدید در شرکت مهندسی پیوند مبتکرپارس و شرکت مهندسی مبتکرالکتریک تهران
اتهام بالابودن قیمت قطعات، پذیرفتنی نیست
مدیریت صنعت خودرو باید به بخش خصوصی واقعی داخلی و خارجی سپرده شود
قطعه سازان توان تولید قطعات باکیفیت تر را دارند
دولتی بودن و مدیران نالایق مهمترین عوامل ایجاد بحران در صنعت خودرو
برای خروج از بحران، سکان خودروسازی را به سهامداران بسپارند
مشکل قطعه سازان با دریافت نکردن به موقع ارز تخصیصی
سامانه یکپارچه نفعی برای تولید کننده ندارد