کاندیداتوری امیرعلی گورانی برای عضویت در هیئت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان خودرو


کد خبر : ۴۴۲۸ | تاریخ انتشار : ۰۹-۰۵-۱۴۰۴ - ۱۲:۳۳ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

امیرعلی گورانی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فولادفام، با بیش از ۲۷سال سابقه در صنعت قطعه‌سازی، برای عضویت در هیئت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان خودرو اعلام کاندیداتوری کرد. وی دارای مدرک MBA از دانشگاه تهران است و تمام سابقه حرفه‌ای خود را در این صنعت گذرانده است. گورانی با ارائه برنامه‌هایی در حوزه صادرات، تعامل با خودروسازان، پیگیری مشکلات بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها، هدف خود را ارتقای صنعت و کمک به اقتصاد کشور عنوان کرده است.

امیرعلی گورانی، قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فولادفام، با بیش از ۲۷ سال سابقه فعالیت در صنعت قطعه‌سازی، برای عضویت در هیئت‌مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو استان تهران اعلام کاندیداتوری کرد.

گورانی که دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی و MBA از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است، تمام سابقه حرفه‌ای خود را در شرکت فولادفام سپری کرده و با چالش‌ها، ظرفیت‌ها و مسائل صنعت قطعه‌سازی آشنایی عمیق و میدانی دارد.

وی با اشاره به نقش پراهمیت این صنعت در اشتغال‌زایی و ارزش‌آفرینی ملی، هدف خود از حضور در هیئت‌مدیره را «ادای دین به صنعت قطعه‌سازی و کشور» عنوان کرده است و تأکید دارد که با روحیه تیمی و تجربه سالیان طولانی در مدیریت، آماده خدمت در این برهه حساس است.

برنامه‌های پیشنهادی گورانی برای انجمن عبارت‌اند از:

  • ایجاد ساختاری منسجم، متعهد و پیگیر برای توسعه صادرات قطعات خودرو با تکیه بر تجارب موجود؛

  • مشارکت فعال در کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری مسائل کلیدی از جمله تسهیلات بانکی، مطالبات معوق، بحران انرژی، بیمه و مالیات؛

  • طراحی یک مدل منظم برای جلسات، تصمیم‌گیری‌ها و مشارکت حداکثری اعضا؛

  • تقویت بهره‌وری شرکت‌های عضو از طریق اشتراک دانش و الگوبرداری از موفقیت‌های داخلی؛

  • افزایش تعامل با خودروسازان با هدف تعدیل قیمت‌ها متناسب با نرخ تورم و گنجاندن آن در قراردادها.

گورانی ابراز امیدواری کرده است که با حضور اعضای جدید در هیئت‌مدیره، مسیر طی‌شده با قدرت ادامه یابد و فرصت‌های تازه‌ای برای توسعه و تعالی صنعت قطعه‌سازی کشور فراهم شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

لزوم تسریع پرداخت تسهیلات ۴۰ همتی به قطعه سازان از سوی بانک‌ها
شکایت از ایران خودرو نصف شد
هشدار قطعه‌سازان: اگر ۲۰ همت سایپا تا ۲۰ آذر نرسد، بحران این شرکت عمیق‌تر می‌شود
درخواست قطعه‌سازان از سایپا: مطالبات ۶۰ روزه را پرداخت کنید
خبری از تسهیلات ۴۰ همتی به خودروسازان نیست؟
هفته آینده؛ تخصیص ۲۰ همت به خودروسازان برای پرداخت بدهی به قطعه‌سازان
نبض کند خودروسازان؛ نیم میلیون خودرو در ۸ ماه تولید شد
فشار بی‌سابقه بر قطعه‌سازان؛ هشدار درباره سقوط زنجیره تأمین خودرو
تسهیلات ۴۰همتی به بن‌بست خورد؟
به جای تصمیم گیری برای خودروسازان؛ مشکل دارو و زیر میزی پزشکان را حل کنید!
۹ سد مقابل تولید؛ صنعت زیر سایه نوسانات ارزی و تنگنای مالی
رشد ایران‌خودرو در سال رکودی صنعت؛ چرا دو خودروساز دیگر عقب ماندند؟
تخصیص ارز به صنعت خودرو و قطعه در الویت قرار بگیرد
تعهدات معوق «ایران خودرو» نزدیک به صفر شد؛ تاخیر نداریم!
گره‌ای که با ۳۱ سامانه باز نشد؛ گلایه فعالان اقتصادی از پیچیده‌تر شدن تجارت
حلقه گمشده مبارزه با آلودگی هوا؛ اسقاط انبوه موتورسیکلت و خودروهای فرسوده
خصوصی‌سازی ایران‌خودرو؛ آغاز یک تغییر واقعی در مدیریت صنعت خودرو
فشار ارزی بر صنعت قطعه‌سازی؛ «بهینه‌سازی سازوکار تخصیص ارز» و اصلاح روند «تخصیص درصدی»
برگزاری کارگاه تخصصی مالی و مالیاتی/ تمرکز کارگاه بر چالش‌های واقعی صنعت قطعه‌سازی
چرا برای خرید خودروی ۵۰۰ میلیونی باید معطل سامانه‌ها شد؟
تناقض در سیاست‌گذاری، صنعت خودرو را در بن‌بست نگه داشته است
عصر جدیدی در صنعت خودرو؛ از شکستن قیمت‌گذاری دستوری تا تزریق ۴۰ همت نجات‌بخش به زنجیره تأمین