کاندیداتوری احسان نعمت بخش برای عضویت در هیئت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان خودرو


کد خبر : ۴۴۴۲ | تاریخ انتشار : ۱۲-۰۵-۱۴۰۴ - ۹:۰۶ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

احسان نعمت‌بخش، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت زرین‌سازان امید گیتی‌پسند (گیتکو)، با ۲۷ سال سابقه تخصصی در صنعت فولاد و قطعه‌سازی خودرو، برای عضویت در هیئت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان خودرو استان تهران اعلام کاندیداتوری کرد. وی که دارای مدرک مهندسی متالورژی از دانشگاه اصفهان و گواهینامه تخصصی از CIBS کانادا است، هدف خود را ارتقاء زیرساخت‌های صادراتی، تسهیل ارتباط صنعت با نهادهای دولتی و بهبود بهره‌وری در تولید عنوان کرده است. نعمت‌بخش با تأکید بر لزوم انسجام و شفافیت در پیگیری مطالبات قطعه‌سازان، باور دارد انجمن باید نقش مؤثرتری در حل چالش‌های جدی این صنعت ایفا کند.

احسان نعمت‌بخش، مدیرعامل، سهام‌دار و عضو هیئت‌مدیره شرکت زرین‌سازان امید گیتی‌پسند (گیتکو)، با ۲۷ سال سابقه تخصصی در صنعت فولاد و قطعه‌سازی خودرو، برای عضویت در هیئت‌مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو استان تهران اعلام کاندیداتوری کرد.

نعمت‌بخش فارغ‌التحصیل مهندسی متالورژی از دانشگاه اصفهان و دارنده مدرک تخصصی از CIBS مونتریال کانادا است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و طی نزدیک به سه دهه در حوزه‌های مختلف طراحی، مهندسی، تولید، کیفیت، بازرگانی، صادرات و واردات قطعات خودرو در شرکت‌های متعدد قطعه‌سازی فعالیت داشته است.

وی هم‌اکنون علاوه بر مدیریت گیتکو، مالک و مدیر دو شرکت فعال در کشورهای عمان و کانادا نیز می‌باشد. این تجارب گسترده داخلی و بین‌المللی، شناختی عمیق از زنجیره تأمین و تولید قطعه، و درک دقیق از چالش‌های صادرات و واردات برای وی به ارمغان آورده است.

احسان نعمت‌بخش معتقد است انجمن باید به عنوان یک نهاد حرفه‌ای و پویا، نقش فعال، شفاف و مسئولانه‌ای در حل چالش‌های جدی صنعت قطعه‌سازی ایفا کند و به پلی ارتباطی واقعی میان قطعه‌سازان، خودروسازان و نهادهای تصمیم‌ساز کشور تبدیل شود.

برخی از اهداف و برنامه‌های احسان نعمت‌بخش در صورت عضویت در هیئت‌مدیره انجمن عبارت‌اند از:

  • تقویت زیرساخت‌های صادراتی با تکیه بر تجربه و شبکه‌های بین‌المللی؛

  • تسهیل ارتباط قطعه‌سازان با نهادهای دولتی و کاهش موانع اداری، مالیاتی و بیمه‌ای؛

  • طراحی مدل‌های نوین برای افزایش بهره‌وری تولید و کاهش هزینه‌ها در شرکت‌های قطعه‌سازی؛

  • پیگیری جدی مطالبات معوق و برقراری شفافیت در قراردادها با خودروسازان؛

  • تلاش برای ایجاد انسجام واقعی میان اعضای انجمن جهت حمایت از منافع جمعی صنعت؛

  • راه‌اندازی سازوکارهای هوشمند و شفاف برای پیگیری تسهیلات بانکی و کاهش بروکراسی‌های اداری.

نعمت‌بخش با رویکردی مبتنی بر تجربه، صداقت و عمل‌گرایی ابراز امیدواری کرده است که در دوره جدید هیئت‌مدیره انجمن، بتواند نماینده‌ای شایسته برای ارتقاء جایگاه قطعه‌سازان و پایداری صنعت در شرایط پیچیده اقتصادی امروز باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

لزوم تسریع پرداخت تسهیلات ۴۰ همتی به قطعه سازان از سوی بانک‌ها
شکایت از ایران خودرو نصف شد
هشدار قطعه‌سازان: اگر ۲۰ همت سایپا تا ۲۰ آذر نرسد، بحران این شرکت عمیق‌تر می‌شود
درخواست قطعه‌سازان از سایپا: مطالبات ۶۰ روزه را پرداخت کنید
خبری از تسهیلات ۴۰ همتی به خودروسازان نیست؟
هفته آینده؛ تخصیص ۲۰ همت به خودروسازان برای پرداخت بدهی به قطعه‌سازان
نبض کند خودروسازان؛ نیم میلیون خودرو در ۸ ماه تولید شد
فشار بی‌سابقه بر قطعه‌سازان؛ هشدار درباره سقوط زنجیره تأمین خودرو
تسهیلات ۴۰همتی به بن‌بست خورد؟
به جای تصمیم گیری برای خودروسازان؛ مشکل دارو و زیر میزی پزشکان را حل کنید!
۹ سد مقابل تولید؛ صنعت زیر سایه نوسانات ارزی و تنگنای مالی
رشد ایران‌خودرو در سال رکودی صنعت؛ چرا دو خودروساز دیگر عقب ماندند؟
تخصیص ارز به صنعت خودرو و قطعه در الویت قرار بگیرد
تعهدات معوق «ایران خودرو» نزدیک به صفر شد؛ تاخیر نداریم!
گره‌ای که با ۳۱ سامانه باز نشد؛ گلایه فعالان اقتصادی از پیچیده‌تر شدن تجارت
حلقه گمشده مبارزه با آلودگی هوا؛ اسقاط انبوه موتورسیکلت و خودروهای فرسوده
خصوصی‌سازی ایران‌خودرو؛ آغاز یک تغییر واقعی در مدیریت صنعت خودرو
فشار ارزی بر صنعت قطعه‌سازی؛ «بهینه‌سازی سازوکار تخصیص ارز» و اصلاح روند «تخصیص درصدی»
برگزاری کارگاه تخصصی مالی و مالیاتی/ تمرکز کارگاه بر چالش‌های واقعی صنعت قطعه‌سازی
چرا برای خرید خودروی ۵۰۰ میلیونی باید معطل سامانه‌ها شد؟
تناقض در سیاست‌گذاری، صنعت خودرو را در بن‌بست نگه داشته است
عصر جدیدی در صنعت خودرو؛ از شکستن قیمت‌گذاری دستوری تا تزریق ۴۰ همت نجات‌بخش به زنجیره تأمین