- خبر قطعه - https://khabarghate.ir -

توقف تخصیص ارز به قطعه سازان از سوی بانک مرکزی

خبر قطعه – در شروع سال جدید و زیر سایه شعار متعالی جهش تولید که  متاسفانه متاثر ازشیوع بیماری کرونا؛علی رغم میل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با تمام توان آغاز نگردید که متاسفانه عدم تخصیص ارز دولتی مورد نیاز به قطعه سازان موجب شد تا این واحدهای تولیدی با کمبود مواد اولیه مواجه شوند و در برخی از واحدهای تولیدی کاهش تولید را به همراه داشته است .

لدا انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی استان تهران در نامه به آقای پناهی معاونت ارزی بانک مرکزی خواستار رسیدگی به این موضوع مهم و حیاتی شده اند که متن نامه به شرح زیر می باشد.

 

بسمه تعالی

آنی و حائز اهمیت

جناب آقای پناهی

معاونت محترم ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

 موضوع: توقف تخصیص ارز

 

باسلام

احتراما ضمن عرض سپاس و قدردانی از همیاری آن سازمان گرامی در اجرای درست و بموقع مصوبات هیئت محترم دولت در مدد به صنعتگران ،  خصوصا قطعه سازان خودرو به استحضار می رساند : در شروع سال جدید و زیر سایه شعار متعالی جهش تولید که  متاسفانه متاثر ازشیوع بیماری کرونا  با تمام توان آغاز نگردیده است ،  برآنیم تا در ادامه مسیر با بسیج جهادی مضاعف و همگام با تمامی صنعتگران گرانمایه ، برای محقق شدن هدف ملی در خط مقدم تولید بیش از پیش موثر باشیم. از اینروی برخی مشکلات در این برهه اززمان ، گریبان صاحبان صنایع را گرفته و مانع از ادامه حرکت قدرتمند در چشم انداز مذکور شده است ، که در راس همه،   توقف تخصیص ارز به قطعه سازان میباشد . نبود ارز مورد نیاز،  تولید کنند گان را با مشکلات فراوانی روبرو کرده که ذیلا به چند مورد اشاره می گردد :

لذا بدینوسیله تقاضا میگردد ، برای رفع معضلات فوق الذکر ، با مدد از حضرتعالی و با تخصیص مجدد ارز ، بتوان تولیدی پرتیراژ و با کیفیت را برای مشتریان ارزشمند که همان مردم همیشه در صحنه هستند   ،  به ارمغان آورد .

قبلا از همکاری جنابعالی در این خصوص بسیار سپاسگزاریم .