- خبر قطعه - https://khabarghate.ir -

افزایش نامناسب قیمت ها ما را دچار زیان دهی کرده است

علی چنگی مدیرعامل گروه پژوهش صنعت مدرن در گفت وگو با پایگاه خبری خبرقطعه [1] درباره میزان تولیدات این شرکت گفت: ما تقریبا آمار تولید سال گذشته را رعایت کرده و به میزان ۲۰ درصد هم افزایش تولید داشته ایم.

او با بیان اینکه جمعا هزارو۲۰۰ نفر در ۴ نقطه (۴ کارخانه) برای این شرکت مشغول به فعالیت هستند درباره پرداخت مطالبات گفت: مطالبات پرداختی طی ۵ ماه نخست امسال نسبت به سال های گذشته مناسبت تر بود که جای تقدیر و تشکر دارد اما موضوع حائز اهمیت سطوح قیمتی است و ما به دلیل افزایش نامناسب قیمت ها متاسفانه درمرحله زیان‌دهی هستیم.

به گفته او چه درصنعت خودروسازی و چه در صنعت قطعه سازی شاهد عملکرد خوبی نبوده ایم و این موضوع نشات گرفته ازعدم اطلاع رسانی صحیح ازسوی متولیان امر به مسئولان مربوطه است. زیرا علی رغم اطلاع رسانی ها و جلسات متعدد نتایج خوبی حاصل نشده است.

به عقیده او مشکلات کنونی صنعت و شرکت های قطعه سازی باید به گوش مسئولان اصلی و تصمیم گیر رسیده و با آنها ارتباط موثری برقرار شود.

مدیر گروه پژوهش صنعت مدرن ضمن اشاره به ورود مقام معظم رهبری به صنعت لوازم خانگی و اعلام ممنوعیت واردات به نفع فعالان این  صنعت از سوی ایشان؛ اظهار داشت: خودروسازان و قطعه سازان نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و در جهت جلب رضایت مردم اقدام کنند که حالا نتایج آن آزادسازی واردات خودرو و ورود یک کالای ساخته شده به داخل کشور است.