عباس علی آبادی وزیر صمت بیان کرد

قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد


کد خبر : ۲۷۳۹ | تاریخ انتشار : ۱۸-۰۷-۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ | مدت مطالعه: 2 | نسخه چاپی نسخه چاپی

وزیر صمت با بیان این که قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت و وزیر صمت باشد گفت: هم اکنون نهادهای مختلف در این موضوع مسئول هستند و وظایف خود را هم انجام نمی‌ دهند.

قیمت گذاری خودرو بر عهده وزارت صمت وزیر

وزیر صمت با بیان این که قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت و وزیر صمت باشد گفت: هم اکنون نهادهای مختلف در این موضوع مسئول هستند و وظایف خود را هم انجام نمی‌ دهند.

به گزارش خبر قطعه، وزیر صمت با بیان این که قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزیر صمت باشد گفت: هم اکنون نهادهای مختلف در این موضوع مسئول هستند و وظایف خود را هم انجام نمی‌دهند.

عباس علی آبادی افزود: تصمیمات مربوط به قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت و وزیر صمت باشد، اما هم اکنون نهادهای مختلف در این موضوع مسئول هستند و وظایف خود را هم به درستی انجام نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: در مورد قیمت گذاری خودرو مدتی است که دچار یک تعلل عمدی شده ایم، در حال حاضر خودروساز نمی‌تواند خودش محصولات را بفروشد و برای همین پول قطعه ساز را هم نمی‌تواند پرداخت کند و با چنین روندی زنجیره تامین قطعات دچار مشکل می‌شود.

علی آبادی ادامه داد: در حال شکستن انحصار بازار خودرو هستیم و در این باره قوانین واردات را مشخص کرده ایم، زیرا در یک رقابت سالم، صنایع رشد می‌کنند. البته واردات خودروهای نو برای همه مردم امکان پذیر است و برای واردات دست دوم هم اقدام می‌ شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی