سرکوب قیمت تمام شده به ضرر قطعه سازان است


کد خبر : ۱۱۵۳ | تاریخ انتشار : ۲۰-۰۲-۱۴۰۱ - ۹:۴۲ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

بنابر اظهارات مدیرعامل شرکت سازه پردازان درصورتی که قیمت تمام شده سرکوب شود علاوه بر خودروسازان به ضرر قطعه سازان نیز تمام خواهد شد.

بهمن شهریاری مدیرعامل شرکت سازه پردازان در گفت وگو با پایگاه خبری خبرقطعه گفت: افزایش حقوق و دستمزد تاثیر ۱۵ درصدی را روی قیمت تمام شده محصولات ما خواهد داشت. ضمن اینکه هزینه مواد اولیه، سوخت، انرژی، فولاد و… نیز سیر صعودی داشته است که همگی این موارد منجر به بالارفتن هزینه های تولید خواهند شد. اما به طور کلی می توان گفت که تا حدود ۴۰ درصد شاهد افزایش قیمت تمام شده خواهیم بود.

به گفته او شرکت سازه پردازان حدود ۵۰۰ نفر نیروی کار را در اختیار داشته و باتوجه به هزینه  ها تصمیمی بر تعدیل نیرو ندارد.

بنابر اظهارات مدیرعامل شرکت سازه پردازان درصورتی که قیمت تمام شده سرکوب شود علاوه بر خودروسازان به ضرر قطعه سازان نیز تمام خواهد شد.

شهریاری در ادامه این مصاحبه میزان تولیدات شرکت را تابع برنامه خودروسازان عنوان کرد و افزود: تولیدات ما متناسب با درخواست خودروسازان خواهد بود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی