نمایش ظرفیت شرکت ایسکرا در نمایشگاه قطعات اصفهان


کد خبر : ۲۳۴۹ | تاریخ انتشار : ۰۲-۰۴-۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.

به گزارش خبر قطعه، ایسکرا به عنوان یک‌شرکت دانش بنیان طراح و تولیدکننده انواع دینام خودروهای سواری مختلف و نیز انواع استارت موتورهای احتراقی تا ظرفیت ۲ لیتر است. ۹۰ درصد از اجزای استارت و دینام‌های تولیدی ایسکرا داخلی‌سازی شده است. از قطعاتی که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد می توان به مجموعه موتور فن، انواع استارت و دینام، روتور و استاتور دینام، اتوماتیک استارت، گیربکس استارت اشاره کرد.

 

 

تولید انبوه دینام و استارت تارا اتومات و شاهین اتومات در ایسکرا آغاز شده و به زودی وارد خطوط تولید خودروسازان می شود.

رکتی فایر یکپارچه دیگر محصول جدید ایسکرا است که سبب افزایش راندمان دینام می شود و مصرف سوخت را کاهش می دهدکه برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد.

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و اکنون محل کارخانه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در شهـرک صنعتـی امیرکبیر کاشان و دفتر مرکزی در شهر تهران واقع است.
در این مجموعه حدود ۵۵۰ نفر به طور مستقیم و حدود ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شاغل هستند. این شرکت با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی ‌و فناوری ریاست جمهوری عنوان شرکت دانش‌بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد و به این ترتیب تنها شرکت در حوزه تولید این محصول برای خودروهای داخلی شناخته شده و توانسته طراحی و ساخت انواع استارت و دینام را بومی‌سازی کند. در حال حاضر ایسکرا با استفاده از دانش متخصصان خود طراحی و تولید استارت و دینام برای خودروهای جدید را انجام می‌دهد و اولین صادر کننده استارت و دینام است.

ایسکرا در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات اصفهان، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو اصفهان از تاریخ ۳۱ خرداد تا ۳ تیرماه در ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان واقع در کمربندی شرق میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی